R2 Entreprenad i Rönninge AB

R2 Entreprenad i Rönninge AB

r2entreprenad.se

Letar ni efter engagerade hantverkare som brinner för ditt projekt lika mycket som du? Välkommen då till R2 Entreprenad! Vi är ett litet familjeägt byggföretag i Stockholm med ett brett utbud av tjänster för privatpersoner, kommuner, företag, BRF:er och fastighetsägare. Vi erbjuder bland annat: -Totalentreprenad -Snickeri...

4 omdömen om R2 Entreprenad i Rönninge AB

Sedan starten hos Reco 2024

Moa F
Skrev om R2 Entreprenad i Rönninge AB

Väldigt nöjd med allt arbete utfört hos oss. Jobbet känns noggrant utfört och vi har känt oss trygga med allt då vi som har tummen mitt i handen fått allt förklarat för oss vad som behövdes göras. Pluspoäng för väldigt trevlig!

Svar från R2 Entreprenad i Rönninge AB

Hej Moa Tusen tack för den fina omdömen, betyder mycket för oss. Hoppas på fortsatt gott samarbete med er.

Simon Charbel P
Skrev om R2 Entreprenad i Rönninge AB

Min uppfattning av hantverkaren är att han är kunnig och pålitlig. Jag är nöjd med det arbete han utfört hos mig. Rekommenderar starkt.

Tack Simon Alltid lika trevligt att jobba hos dig. Vi ses snart igen

Erik S
Skrev om R2 Entreprenad i Rönninge AB

Proffsigt utfört. Noga när det kommer till detaljer och kvalitet! Jag kan starkt rekommendera denna firma.

Svar från R2 Entreprenad i Rönninge AB

Tack så mycket för den fina referensen och för förtroendet ! Det gläder oss att ni är nöjda och vi ser fram emot fortsatt gott samarbete.

Karin Ö
Skrev om R2 Entreprenad i Rönninge AB

Arbetet utfört till största belåtenhet. Proffsigt och flexibelt bemötande. Kan varmt rekommenderas!

Svar från R2 Entreprenad i Rönninge AB

Tack Karin Vi är väldigt glada att höra att du är nöjd med våra tjänster. Tack för ditt stöd och förtroende, vi ses snart igen.