Redovisningskompaniet

Redovisningskompaniet

redovisningskompaniet.se
  • Badge2024

Redovisningskompaniet är en auktoriserad redovisningsbyrå som jobbar nära våra kunder. Vi brinner för att hjälpa dig som entreprenör med företagets ekonomi så att du får mer tid över till annat. Vi erbjuder följande tjänster: Löpande redovisning Fakturering, betalningar Löneadministrering Rådgivning Årsredovisning & inkomstdeklaration...

11 omdömen om Redovisningskompaniet

Sedan starten hos Reco 2024

Tyrefors A
Skrev om Redovisningskompaniet

Redovisningenskompaniet, med Kajsa i spetsen, är mitt bästa beslut någonsin. Vi har fått avsevärt bättre hjälp och det har av okänd anledning dessutom blivit billigare. De är sjukt effektiva, hjälpsamma och dessutom trevliga och roliga att ha att göra med. Jag rekommenderar alla som driver bolag men som inte vill lägga all sin tid (eller alla sina pengar) på redovisning att använda redovisningskompaniet!

Svar från Redovisningskompaniet

Tusen tack för de fina orden Christoffer! Så glad över ett långt och fint samarbete med er :) Vänliga hälsningar, Kajsa Redovisningskompaniet

Style A
Skrev om Redovisningskompaniet

Jag är väldigt nöjd med tjänsten - alltid snabbt, smidigt och okomplicerat, TACK 🙏

Svar från Redovisningskompaniet

Tack själv Anuschka - kul att jobba med dig! Vänliga hälsningar, Kajsa Redovisningskompaniet

Verisimilitude A
Skrev om Redovisningskompaniet

Professionella, pålitliga och tillgängliga! Kajsa och Sandra är kunniga och alltid redo att svara på våra frågor. Vi har verkligen känt oss trygga med deras expertis och personliga service. Rekommenderas varmt för alla företag som söker en pålitlig partner för sina ekonomiska behov!

Svar från Redovisningskompaniet

Tusen tack Daniel! Vi är glada att du är nöjd :) Vänliga hälsningar, Kajsa Redovisningskompaniet

Louise A
Skrev om Redovisningskompaniet

Pappersarbete är kanske det tråkigast jag vet om, men med redovisningskompaniet med i matchen gick allt enkelt, med snabbt och vänligt bemötande och all bokföring digitalt. Underbart att slippa alla papper. Snabb återkoppling, proffsig service och kompetent personal. Bättre än jag nånsin kunnat ana att mitt pappersarbete kunde bli. Jag rekommenderar dom starkt

Svar från Redovisningskompaniet

Tack för det fina omdömet Lollo! Och vi är glada att få ta hand om ditt pappersarbete :D Vänliga hälsningar, Kajsa Redovisningskompaniet

Kamerastockholm AB
Skrev om Redovisningskompaniet

Har använt detta företag som min bokföringsbyrå i några år nu och kunde inte vara mer nöjd. Allt funkar felfritt. Löpande bokföringen görs snabbt efter att man skickat in underlagen och även rapporterna för föregående månad kommer snabbt. Om man mailar en fråga får man alltid ett personligt svar kort därefter. Kan verkligen rekommendera Redovisningskompaniet.

Svar från Redovisningskompaniet

Tusen tack Joakim! Vi är glada att du är nöjd och tack själv för ett fint samarbete. Vänliga hälsningar, Kajsa Redovisningskompaniet

Fredrik J
Skrev om Redovisningskompaniet

Kajsa på Redovisningskompaniet var svaret på vad jag länge hade behövt till min juristbyrå. Det kan vara ensamt att vara VD med att betala alla fakturor själv. Nu gör det plus mer på ett elegant sätt. Är inte orolig längre. Tack Kajsa och Redovisningskompaniet.

Svar från Redovisningskompaniet

Tack för det fina omdömet Fredrik! Kul att du är nöjd - Vi ser fram emot att betala era fakturor under lång tid framöver :D Vänliga hälsningar, Kajsa Redovisningskompaniet

Sustainability A
Skrev om Redovisningskompaniet

Har fått fantastiskt bra hjälp ifrån Redovisningskompaniet med alla mina redovisningsbehov redan från dag ett. Sandra är dessutom väldigt snabb på att återkoppla med svara på eventuella frågor och det är alltid ordning och reda. Jag är mycket nöjd.

Svar från Redovisningskompaniet

Hej Sarah! Tack för den fina recensionen, det ska bli roligt att följa dig och ditt företag framåt :) Vänliga Hälsningar, Sandra, Redovisningskompaniet

Anders M
Skrev om Redovisningskompaniet

Hjälpsamma. Alltid ute i god tid. Smidigt samarbete.

Svar från Redovisningskompaniet

Hej Anders! Tack för det och kul att du är nöjd :) Vänliga Hälsningar, Sandra, Redovisningskompaniet

MIG Design
Skrev om Redovisningskompaniet

Så nöjd! Bra, snabba och trevliga

Svar från Redovisningskompaniet

Tack för recensionen Malin! Glad att du är nöjd :) Vänliga hälsningar, Kajsa Redovisningskompaniet

Leo H
Skrev om Redovisningskompaniet

Haft samarbete i flera år i flera olika bolag jag driver. Super trevliga att ha att göra med och skäliga priser. Kajsa återkommer alltid på kort varsel när frågor uppstår och är en förtroendeingivande person i frågor som rör redovisning och bokföring. Rekommenderas!

Svar från Redovisningskompaniet

Tack så mycket för det fina omdömet Leo, det ska bli kul att få fortsätta följa din resa framöver! Vänliga hälsningar, Kajsa Redovisningskompaniet

Gosol Energy Group
Skrev om Redovisningskompaniet

Vi har jobbat med Redovisningskompaniet i över 4 år och har alltid varit nöjda med deras service och kunnande. De är flexibla, lyhörda och lösningsorienterade. De har varit en trygg samarbetspartner under hela vår tillväxtresa, när vi gått från att vara 4 anställda upp till 50 anställda. Jag kan varmt rekommendera Redovisningskompaniet som redovisningskonsult och samarbetspartner. Hälsningar, Nils Henoch, CFO på Gosol Energy Group.

Svar från Redovisningskompaniet

Stort tack för den fina recensionen Nils, och för ett långt och fint samarbete! Vänliga hälsningar, Kajsa Redovisningskompaniet