Totalt katastrofal kundservice. Fick dessutom en vara som uppenbart är använd eftersom att den saknade skyddsplast, var repig osv. Erbjöds inte kompensation utöver vanlig reklamationsrätt, vilket är lag så den kommer de ju inte ifrån
Rofa Design AB
3 omdömen om Rofa Design AB
Jenna som svarar på alla dessa omdömen kallar sig själv chef på rofa design och bemöter sina kunder uselt. Dom gör allt annat en det lilla extra för att få en nöjd kund. Har handlat för flera tusen hos dom och dom vill inte bjuda på leverans avgift på en produkt jag redan betalat expresstillverkning på när dom valde att lägga mina produkter i två paket varav jag endast såg att jag fått ett sms om uthämtning av paket. Detta tycker Jenna att jag som kund får ha koll på trots att jag säger att det aldrig hänt förut och om det...
Fick helt fel vara jämfört med vad jag hade beställt. hade beställt morgonrock som present, fick fel färg, dekal saknades, samt del av broderingen saknades, kundservice är värdelös och vägrar lyssna på kund och istället förlitar sig på deras system som uppenbarligen inte fungerar då flera kunder verkar ha fått fel namn eller produkt enligt recensionerna. Se upp för denna sida, då ni kastar bort pengarna och får inte någon återbetalning när de gjort bort sig då allt på deras sida är personligt.