SÄKRA

SÄKRA

sakra.se
  • Badge2021

Säkra har sedan 1990 varit en av Sveriges ledande försäkringsförmedlare. Med 500 medarbetare på 60 orter erbjuder vi behovsanpassade försäkringsupplägg, tjänstepensioner och rådgivning, med fokus på lokal närvaro och hög service. Vi prioriterar alltid kundens intressen i första hand. Säkra är medlem i flera internationella...

100 omdömen om SÄKRA

Sedan starten hos Reco 2024

Stiftelsen Reto For Håp S

God service! Jobbar hårt för att ge kunden en bra försäkringsoffert!

Specialbeslag I Göteborg Ab S

Bra bemötande,enkelt,snabbt,sakligt Löste våra önskemål bra med bil o.företagsförs.

88ans Schakt & Trp Ab 8

Bemötandet av Susanne var bra. Ja dom levde upp till mina förväntningar genom bolags byte av mina försäkringar. Köpte försäkringar till lägre pris med lika villkor än mitt gamal försäkringsbolag.

Stanno Sverige Ab S

Snabb, bra & smidig service! Tecknade en företagsförsäkring och fick ett antal offerter att välja emellan.

Istham Ab I

Mycket bra! Jag har fått mina förväntningar Har tecknat Försekrings avtal.

Aw Ställningar & Bygg Ab A

Bra kommunikation och snabba svar, bra service

Imf Bygg & Städ Ab I

Fick hjälp av Försäkringskompaniet omgående, tack för den snabba återkopplingen samt servisen

Massakos Fastighet (lars Karlsson) M

Trevlig snabb och kunnig personal. Mycket bra!

Tirab Totalentreprenad Ab T

Bra och personlig kontakt (även kvällar och helger)😂. Vi är mkt nöjda. Vi sköter alla våra bolags försäkringar genom Försäkringskompaniet och har gjort detta i några år nu. Finns inget att klaga på. Jag är personligen mkt nöjd med kontakten.

Vincent H

Svarar snabbt och hittar bra försäkringar.

Mlp Holding Ab M

Bra service. Motsvarar väl de förväntningar vi har haft!

Crrex Ab C

Mycket bra och trevligt bemötande Små förväntningar, men blev glatt överraskad jag tänker höra av mig igen helt klart

Pmg Glas Ab 556735-1563 P

Ett jättebra bemötande av Olle Byrman.

Wasa - Wireless Accessories Sales Ab W

Bra och trevligt bemötande när vi anlitade dem för att hitta alternativa försäkringslösningar

Five Accounting Ab F

Trevliga och hjälpsamma rådgivare.

Sura Padel Ab S

Försäkrade Padelbanor. Trevligt och proffsigt bemött!

EVA E
Skrev om SÄKRA

Jag fick superservice av Peter Hammar. Mitt försäkringsärende löstes på ett mycket bra och snabbt sätt.

Interfame Performance Ab I

Positivt bemötande med en snabb handläggning!

Studio Blanck Puranen Ab S

Fick fantastisk hjälp av Måns att hitta och välja försäkring till vårt bolag!

Rasmus M
Skrev om SÄKRA

Blev glatt överraskad. Inga försäkringar valda ännu men flera förslag framlagda. 3 av försäkringarna ligger nästan upp till 50% billigare än tidigare försäkring. Så just nu verkar detta helt klart som en tjänst man alla borde använda sig av. mvh Rasmus Meck Meckbygg AB

Esmesson Transport Ab E

Bra,snabbt och effektivt i samarbete.

Torger & Partners Årjäng Ab T

Trevliga och hjälpsamma med de försäkringar ja behövde till mitt företag

John B

Fantastisk service och resultat

Unite Juridik Och Förvaltning U

Upphandling av fastighetsförsäkring. Upphandlingen fungerade bra, liksom bemötandet.

Linn A
Skrev om SÄKRA

Mkt bra hjälp och medling med val av försäkringsbolag för min nya verksamhet. Mkt Trevligt bemötande

Logiv Fastighets Ab L

Professionellt bemötande med ett stort engagemang för vårt behov.

J.m.alsén Design Ab J

Mycket bra service och engagemang mot kunden. Upphandlat ny företagsförsäkring där FK guidade mig som motpart genom hela processen.

Andreas T

Det tog oss ett tag att fatta hur det funkar men helt okej. Dock för lite miljöhänsyn. Trevligt bemötande.

Fp Glas & Fog Ab F

Jag fick utmärkt stöd och information om mitt Försäkringsbehov för mitt Nystartade Företag.

Joakim E
Skrev om SÄKRA

Vad ska jag bedöma? Jag har inte blivit erbjuden ngt eller köpt ngt

Svar från SÄKRA

Hej Joakim Tack för att du tog dig tid att svara. Jag förstod på min kollega Måns att du hade behov av att försäkra ditt bolag samt två fordon. Dock var förfallodag så långt fram i tiden att du valde att avsluta samarbetet med oss. Det går bara att byta försäkringsbolag vid årsförfallodagen och ligger den långt fram så måste vi invänta rätt datum för att kunna genomföra upphandling och stämma av premier med alla våra försäkringspartners. Du är naturligtvis välkommen på nytt om du vill få en kostnadsfri analys av dina försäkringar....

Samir O
Skrev om SÄKRA

Grymma är dom dom kan sitt jobb.

Mina S
Skrev om SÄKRA

Supernöjd med tjänsten och kontaktpersonen.

Erik S
Skrev om SÄKRA

Enkelt för mig som kund., trevligt bemötande, och bra resultat!

Zg Förvaltning Ab Z

Vi köpte en fastighetsförsäkring via Försäkringskompaniet. Rådgivaren var proffsig och visade stort intresse att hjälpa till. Vi fick ett par olika offerter att jämföra, vilket var över våra förväntningar. Vi anlitar mer än gärna Försäkringskompniet igen!

Pierre E
Skrev om SÄKRA

Kunnig och snabb hjälp för att utvärdera olika förslag på fastighetsförsäkringar för vår Brf.

Brf Handelsparken B

Förtroendeingivande och trevlig försäkringsmäklare som hjälpte oss med relativt kort varsel att upphandla fastighetsförsäkring för vår bostadsrättsförening.

Brf Talldalen 1 B

Lyhörda och toppen återkoppling.

Brf R
Skrev om SÄKRA

Proffsig och tillrättavisande stöd.

Brf Lampaffären B

VI har tagit hjälp av Försäkringskompaniet för flera av våra BRF:er och är mycket nöjda med bemötandet och den hjälp vi fått. Kan varmt rekommendera!

staffan n

Dom fixar alltid bra priser på försäkringslösningar och har en snabb service

Epe Bygg Ab E

Trevligt bemötande Köpte bilförsäkring enligt rekommendation

Soikk Ab S

Sparade en massa rid med hjälp av försäkringskompaniet. Väl bemött och super nöjd! Tack måns!

Göteborgs Vandrarhem Ab G

Utmätkt och välbalanserad information. Noggrant och undersökande i flera fall. Toppen

Brf Sanatoriegatan 5 B

Brf-försäkring inkl.fastigheten. Snabbt och bra bemötande. Vi förväntade oss 25-30% lägre premie och det blev också resultatet, så vi är nöjda så långt. Det var en positiv upplevelse och också att vi tvingades att gå igenom huset och historien, vilket också gynnar oss på sikt.

2nd Motors Ab 2

Skaffade försäkring till mitt företag via Försäkringskompaniet. Tydlig och bra service. Återkopplade ständigt och konsulterade på ett bra sätt vilket ledde till att vi använde oss av Försäkringskompaniet.

Hallström N

Husförsäkring Blev mycket väl bemöt Förväntningar var precis vad jag önskade mig Sammanfattning mycket positivt

Bergman Instrument Ab B

- Vi fick snabb hjälp med att ordna företagsförsäkring. - Professionellt bemötande med förslag på åtgärder. - Våra förväntningar att få en företagsförsäkring inom några dagar uppfylldes och Försäkringskompaniet vill vi gärna rekommendera till andra företag att anlita.

Novapaso Ab N

Stort tack till Olle Byrman och Försäkringskompaniet! Världsklass i alla kategorier! Personlig service, tips och råd, nåbar snabbt och många fler bra egenskaper! Fick hjälp med nya och befintliga försäkringar för bolagets fordonsflotta och företagsförsäkringar.

Göteborgs Inlyft Logistik Ab G

Dom fixa försäkringar både till bilen och firman, kanon jobb :)

Awetec Labs Ab A

Jättebra service och information. Duktig tjej (Susanne) som mäklade vår nya företagsförsäkring. Helnöjd!