Fin butik, men kanske lite för mycket av musiken. De har alltid specialerbjudanden och rätt roliga märken. Det är oftast rätt mycket folk där, så det kan bli lite trångt. De har jättesöta klänningar där! :)
Snygg butik med många spännande märken. Bor vid Drottninggatan, och går ofta förbi, men har aldrig varit inne i butiken. Gick in för att titta på en klänning jag såg i fönstret, men fastnade vid jeansen. Tittade först på ett par nyinkomna, men såg att det var ett torg där med massa jeans med en stor skylt på mitten: "Alla jeans, 299:- uavsätt förpris". Jösses, vad kul, tänker jag, och plockar ut 3-4 stycken. Efter ett tag kommer en av personalen bort och frågar om jag vill ha hjälp. Jag frågar om det verkligen stämmer att... det är 299:- på alla jeansen, för en del av de är riktigt dyra. Ja, det stämmer, säger hon. "Det är så urplockat, och dessutom fjolårets modeller"! Wow, säger jag. Hon hittar en massa andra modeller, och jag bestämmer mig ganska snabbt för 4 par och en tröja. Jag måste säga jag var imponerad av ett så bra erbjudande OCH en supertrevlig tjej som verkligen visste vad hon sysslade med. GLAD gick jag till kassan där mina varor väntade. Jag tar fram mitt bankkort, men så kommer en tydligen upprört mansfigur fram till disken bredvid mig. Han säger högt och i en oartig ton till tjejen som har solgt mig jeansen att det är helt FEL och att han VÄGRAR att sälja till det priset. Det är för billigt. Han tittar inte ens på mig som är hans kund. Marcherar bara ut ur butiken medans han skriker till tjejen att han vill prata med henne efter hans lunch! Jag blev helt fjättrad! Mannen med den taskiga attityden var tydligen ägaren, och hade just inte bara låtit sin kund betala för ett fel som hade begåtts i hans butik, men även förnedrad sin personal framför kunden. Jag skulle faktisk gärna köpt alla jeansen endå, om han hade sagt det på ett schysst sätt. Fel kan ske, jag vet. Jag har själv varit butikschef för en affär på 1500 kvm med kläder). Men nu har jag inte alls lust att gå dit EVER AGAIN, bara av ren princip! Snakka om att skjuta sig själv i foten. Som jag sa till tjejen bakom disken: "som ägare skulle jag rekommendera honom att jobba på at själv komma upp på samma servicenivå som sin personal"! En butik blir aldrig bra på kundbemötande om chefen inte själv visar att han tar kundens parti i alla lägen.