Vi har köpt en dyr säng här som jag blev garanterad att jag skulle få rätt hårdhet på, innan affär sade dom att jag kunde byta säng/fjädring om det inte stämde för 1000 kr. Direkt efter första nätterna, när vi skulle betala, så påpekade jag att sängen antagligen inte var en medium, men de påpekade att man måste ligga in sängen tre veckor först. Sagt och gjort ringde jag sedan igen och klagade på hårdhet och att den inte stämde med den jag fick testa i butik,och hade beställt.
De sade att dom skulle kolla med leverantör... och förhalade processen, skulle höra av sej, det gjorde dom inte såklart, de ansåg väl att jag inte längre är en intressant kund, dom har tagit pengarna och vill egentligen inte stå för att garantin att jag skulle få rätt säng. Vill bara varna för sängförsäljarnas ovilja att stå för vad man kommit överens om och att dom bara är intresserade av kunden tills dom fått pengarna. Måste väl också säga att leverantören är Wiking då det kanske är dom som faktiskt levererat en säng till mej som dom inte vill stå för och sängåterförsäljaren vill inte heller ta ansvar så då får Sängspecialisten och Wiking sängar delat ta negativ kritik av mej som kund och jag vill varna andra.