SE Watches

SE Watches

sewatches.se
  • Badge2024

Köper I Säljer I Byter Vi på SE Watches har sålt otaliga klockor till nöjda kunder över hela världen. Vårt sortiment av exklusiva klockor och vår dedikation till kvalitet gör oss till en pålitlig destination för klockköp. Upptäck våra populära modeller och gör en stilfull investering idag! Funderar du på att sälja din klocka?...

24 omdömen om SE Watches

Sedan starten hos Reco 2024

Mikael S
Skrev om SE Watches

Bra bemötande och professionell service!

Holding A
Skrev om SE Watches

De holdt deres aftaler og levere til tiden.

Sven P
Skrev om SE Watches

Min upplevelse av förvärvet är mycket god. Behandlingen var professionell och vänlig. Jag kan därför rekomendera detta företag.

Claes T
Skrev om SE Watches

Snabbt trevligt och enkelt. Trevligt bemötande samt leverans till rätt sida av Sverige 😃

Toni L
Skrev om SE Watches

Från första kontakt har det vart mycket professionellt. Valde hemleverans, det funkade perfekt. Trodde aldrig att det skulle vara så smidigt. Kommer garanterat handla igen. Vlll man ha det enkelt och smidigt, rekomenderar starkt.

Robin A
Skrev om SE Watches

Servicen som SE Watches ger vid varje affär är verkligen exakt vad en nöjd och återkommande kund kan önska sig. Att göra det där lilla extra idag är verkligen inget man kan räkna med på andra ställen än här.

Therese Linnéa Carina H

Fantastisk service hos Se watches! Mycket hjälpsam och kunnig personal. Jag är jättenöjd med min klocka. Rekommenderar varmt!

Lisette K
Skrev om SE Watches

Utmärkt service hos Se Watch Kalmar! Jag fick professionell hjälp att välja min dröm-Rollex. Mycket kunnig personal och ett fantastiskt utbud. Rekommenderar starkt!

Daniel L
Skrev om SE Watches

Perfekt upplevelse, bra bemötande, proffsiga och stor kunskap. Allt gick mkt bra av mitt köp av AP.

Carlos V

Super nöjd , seriösa och korrekta 💯👌

Alexander F
Skrev om SE Watches

Sålde min AP till sewatches, pengarna kom som utlovat. Bra killar 5/5.

Robin K
Skrev om SE Watches

Jag har sålt ett tiotal klockor till Tommy. Bra kille rekommenderas!

Haris P
Skrev om SE Watches

Professionella, rättvisa i sin värdering och lösningsorienterade. Har bara positiv att säga om dom. Rekommenderas varmt!

Kristofer B
Skrev om SE Watches

Personlig och fin service både vid klockköp och service av annan klocka. Vill ni ha en ny klocka snabbt har de stort sortiment och om ni letar en speciell klocka så är de duktiga på att hitta denna. Rekommenderas

Sebastian T
Skrev om SE Watches

Service och bemötande i världsklass. Mycket gott skick på klockan.

Frans A
Skrev om SE Watches

Oseriöst företag som lurar ovetande kunder utan att blinka.

Magnus V
Skrev om SE Watches

Köpte en fin klocka av dem som var enligt beskrivning. Då jag bara fick en faktura och ingen kvittens på att jag hade betalt den så ville jag ha ett värderingsintyg. Detta är något som är viktigt då jag annars inte har något faktiskt bevis på att det just är jag som äger denna kockan om det skulle behöva bli et framtida försäkringsärende. Detta var inga problem enligt SE Watches, som i flertalet omgångar lovade att skicka detta. Jag har vid upprepade tillfällen kontaktat dem om detta och har fått svar att de glömt,...

Erik B
Skrev om SE Watches

Kunniga, proffsiga, flexibla o de har väldigt fint utbud o kanonprodukter! Toppklass!

Henrik A
Skrev om SE Watches

Hög service och toppkvalitet.

Peter S
Skrev om SE Watches

Mycket professionella och kunniga om klockor. Dessutom trevliga och serviceinriktade. Rekommenderas varmt!!

Temiz Ö
Skrev om SE Watches

Snabb återkoppling, seriösa grabbar vet vad dom gör. Väldigt nöjd

Mikael B
Skrev om SE Watches

Bra bemötande men svår att nå då man får olika telefonnummer hel tiden, känns inte helt rumsrent Klockan jag köpte visades med ett annat armband men det kom aldrig. Man sa att den var nyservad och det fick jag inget intyg på. Lite för lite information vid överlämning och sedan saknas återkoppling på om allt är bra.

Michael G
Skrev om SE Watches

Fungerade mycket bra och kvaliteten är betydligt bättre än vad jag trodde den skulle vara, bra service och kommunikation.

Daniel N

Bra……………………………………………. ………….,,,,,….