Sämsta företaget man kan ha att göra med. Serviceärenden sker inte om du inte ligger på i veckor, upp till 6 månader. Detta även om du har väldigt känslig verksamhet som kräver hög standard på skydd och larm. De skiter helt enkelt fullständigt i sina kunder och inga högre chefer vill ta några som helst samtal, utan det är endast kundtjänst. Ingen på securitas centralt eller hos partnern på orten verkar ha en aning om någonting. Känns som att det är helt meningslöst att ha larm då ingen lär komma om det skulle hända något, dock krav från försäkringsbolaget. Undivk dessa skojare till varje pris!
Securitas Direct
Omdömen totalt
2
Snittbetyg
2 omdömen om Securitas Direct
Visar 2 omdömen med 2.0 i snittbetyg
Skrev om
Securitas Direct
Skrev om
Securitas Direct
Smidig och serviceminded personal. Tillmötesgående att svara på frågor även före beställning. Noggrann dokumentation med avisering inför besök, kontrakt och ångerblankett, inget att anmärka på. Man bör tänka på att larmerbjudandet för 1.980:- nog bara passar för en lägenhet och då inte i bottenplan. För en normalstor villa behövs det kompletteras med fler enheter. Priserna skickas ut före installation på extra komponenter. Men det kan vara svårt att avgöra hur mycket extra som tillkommer. För en villa, räkna med en installationskostnad...