Företaget debiterar retroaktivt för tre år gällande nätavgift, hänvisar till att kund har ansvar att hålla koll på sina betalningar själv. Alla andra företag jag har haft med att göra har haft en fungerande fakturering. Konstaterar att detta inte borgar för ett gott renommé och konstaterar också att jag vidare kommer att använda annan leverantör.
Servanet AB
Omdömen totalt
2
Snittbetyg
2 omdömen om Servanet AB
Visar 2 omdömen med 1.5 i snittbetyg
Skrev om
Servanet AB
Skrev om
Servanet AB
Har massor av driftstörningar som man endast talar om för kunder via sin hemsida. Kundservicen är dålig och du får lägga ner mycket jobb för de faktiskt skall göra något åt dina problem. Istället för att skicka ett sms till människor att de har problem i sitt nät så låter man folk söka information själv om problemen istället för att underlätta gör man tvärt om. Långa svars tider och dåliga öppet tider. Höga drift kostnader.