Bokade en hämtning mellan 12-16 en dag och blev uppringd av deras account manager samma dag med förfrågan om jag kunde vänta till dagen därpå. Jag förklarade att jag hade svårt att ta en semesterdag till. Managern blev sur, men lovade att bilen skulle komma vid 15-tiden. Den dök upp 22.30... Skäpmännen krävde mig också på 450 kr extra i bränsleavgift utöver det överenskomna priset, vilket deras AM alldeles glömt att nämna. Den här firman blir det inte nästa gång.
Skräpbilen i Sverige AB
4 omdömen om Skräpbilen i Sverige AB
Hej Eris Maria! Tack för att du delar med dig av din upplevelse. Vi beklagar verkligen de besvär och missförstånd du upplevde med vår tjänst. Det var inte vår avsikt att försena hämtningen eller att inte tydligt kommunicera alla kostnader i förväg. Vi tar din feedback på största allvar och kommer att se över våra rutiner för att säkerställa att liknande situationer inte uppstår i framtiden. Kontakta gärna vår kundservice direkt, så vi kan försöka hitta en lösning och förbättra din upplevelse med oss. Återigen, vi ber om ursäkt för den olägenhet detta har orsakat.
Jag är supernöjd med jobbet ni gjorde. Allt gick väldigt snabbt, smidigt och enkelt och jag kommer definitivt boka er igen i framtiden!
Stort tack för din underbara recension! Det gör oss verkligen glada att höra att du är så nöjd med vårt arbete och att allt gick smidigt. Vi strävar alltid efter att ge våra kunder en så bra upplevelse som möjligt, så din feedback betyder mycket för oss. Vi ser verkligen fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Tveka inte på att höra av dig vid nästa bortforsling! Ha det fantastiskt!
Jag var sent ute med min bokning men fick hjälp snabbt och otroligt tydlig information. Är jätte nöjd med ert jobb. Kommer boka er igen i framtiden. Super trevliga allihop! Tack för fin och trygg hjälp.
Hej Sandra! Stort tack för dina fina ord! Vi är verkligen glada att vi kunde hjälpa dig, även om det blev lite stressigt. Det är alltid vårt mål att ge tydlig information och trygg hjälp. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden! Ha en underbar dag, och tveka inte att höra av dig om du har fler frågor!
Hade bokat förrådstömning mellan kl 9 -12 en lördag, men de dök aldrig upp och det gick inte att få tag på dem. Vår kundkontakt Kristoffer som sagt att han alltid skulle gå att få tag på svarade inte på telefon, sms eller email. Först efter 1,5 timme hörde en annan kille av sig och förslog att de kunde komma sent på eftermiddagen istället. Själva förrådstömningen gick bra, killarna som gjorde jobbet var trevliga och professionella, men det hjälper inte. Kommer aldrig anlita dem igen.
Hej Charlotta! Först och främst vill vi be om ursäkt för den upplevelse du hade. Det är verkligen inte den standard vi strävar efter, och jag förstår hur frustrerande det måste ha varit att vänta utan att få kontakt. Jag är glad att förrådstömningen i sig gick bra och att våra killar gjorde ett bra jobb, men det är självklart otillräckligt när kommunikationen brister. Tack för att du delade med dig av din erfarenhet! Vi kommer att ta det på allvar för att förbättra vår service framöver. Jag hoppas att vi kan få en chans att rätta till det i framtiden. Ha en bra dag!