Smartputs Sverige AB

Smartputs Sverige AB

smartputs.se
  • Badge2024
4.5

SmartPuts är ett företag som erbjuder professionell fönsterputsning i Skåne och Halland. Vi putsar inte bara dina fönsterrutor utan tar även hand om allt runt omkring, inklusive karmar, fönsterbleck och ramar. Vi erbjuder både invändig och utvändig fönsterputs så att du kan uppleva skinande rena fönster både från insidan och...

13 omdömen om Smartputs Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2024

Lars Göran B
Skrev om Smartputs Sverige AB

Otroligt duktiga o professionella grabbar. Inget att klaga på.

Svar från Smartputs Sverige AB

Tack så jätte mycket Lars! Vi uppskattar att du delar med dig din åsikt och är glada att stå till tjänst!

Charlotte M
Skrev om Smartputs Sverige AB

Lite osäkra i säljpitch. Fick chans att putsa. Inte alls nöjd med resultatet då de lämnade ränder och inte tvättat fönsterblecken. Hörde av mig till dem och de kom och gjorde om det. Dock ville de komma in till mig för att vända fönsterna inifrån istället. Sa ok, men i efterhand känns det lite olustigt. Utsidan ska de klara av med stege.

Svar från Smartputs Sverige AB

Tack för din feedback! Vi beklagar att den första putsningen inte levde upp till våran standard. Vi är glada att vi kunde åtgärda problemet utan extra kostnad. Angående din upplevelse när vår personal knackade på, förklarade vi på plats att det var en ny medarbetare som var lite nervös, vilket är helt normalt när man är ny på jobbet. Vi noterar att du nu enbart nämner att han var nervös, men vi vill också påminna om att du då uttryckte att du tyckte att han var väldigt trevlig, vilket vi uppskattar. Angående din upplevelse...

Charlotte E
Skrev om Smartputs Sverige AB

De kunde meddelat att de tänkte komma 19. Sen kom de 19.45. Bra utfört arbete och trevliga killar.

Svar från Smartputs Sverige AB

Tack för din feedback Charlotte! Vi arbetar på att inkludera preliminära tider då putsningen är planerad att påbörjas, vi är glada att du blev nöjd och tackar igen för din feedback!

Jeanette B
Skrev om Smartputs Sverige AB

Noggrant arbete och trevligt bemötande

Svar från Smartputs Sverige AB

Tack så jättemcket, vi är glada att stå till tjänst =)

Rangvi S
Skrev om Smartputs Sverige AB

Mycket noggrann, men otydlig med priset. Fick veta att det kostade lika mycket om man tog både in-och utsidan som bara utsidan, vilket jag tyckte var konstigt. Det gjorde det inte enligt fakturan. De har även lagt till en materialkostnader på 10 kr som jag inte vet vad det är. Jag menar nog ingår väl material när man köper denna typ av tjänst.

Svar från Smartputs Sverige AB

Materialkostnad tillkommer alltid när vi arbetar med RUT-avdrag, däremot inkluderar vi alltid det i totalkostnaden och lägger inte det som en extra avgift. Priset per fönster är detsamma oavsett om det gäller in- eller utvändig putsning, men det kan variera om olika antal fönster putsas in- och utvändigt. I ditt fall bestämdes ett visst pris, men du valde att inkludera fler fönster på plats, vilket förklarar prisskillnaden. Tack för ditt omdöme, vi är glada att du är nöjd!

Birthe L
Skrev om Smartputs Sverige AB

Fina fönster, och trevlig killar som informerar och följer upp.

Svar från Smartputs Sverige AB

Tack så jätte mycket, din åsikt betyder mycket och hjälper oss växa =)

Eva E
Skrev om Smartputs Sverige AB

Fönstrena blev superfina och Ahmad och Abbe var professionella och väldigt trevliga! Grymt jobbat!

Svar från Smartputs Sverige AB

Tack för att du delade med dig din åsikt, det hjälper oss växa och betyder mycket för oss, tack igen!

Anna R
Skrev om Smartputs Sverige AB

Mitt köksfönster var inte bra putsat.

Svar från Smartputs Sverige AB

Vi kommer gladligen och putsar det igen utan extra kostnad, tack för förståelsen!

Stefan B
Skrev om Smartputs Sverige AB

Jag fick ett väldigt trevligt bemötande, både vid bokning och vid utförandet, jobbet utfördes snabbt med ett mycket bra resultat.

Zina N
Skrev om Smartputs Sverige AB

Fantastiskt bemötande och service, er kommer vi anlita igen!

Omar K gillar detta
Kalle P
Skrev om Smartputs Sverige AB

Grevliga killar och bra utfört arbete.

Ismail S
Skrev om Smartputs Sverige AB

Vi har haft nöjet att vara en av Smartputs första kunder, och jag kan med glädje säga att de aldrig har gjort oss besvikna. Från första dagen har deras arbete varit av högsta kvalitet, och de har alltid levererat ett strålande resultat. Smartputs är ett företag som verkligen bryr sig om sina kunder. De är pålitliga, professionella och noggranna i allt de gör. Deras team är vänligt och engagerat, och de ser till att varje detalj är topp. Jag kan varmt rekommendera Smartputs till alla som behöver en pålitlig och skicklig...

Svar från Smartputs Sverige AB

En ära att ha haft och ha er som en av våra första kunder, tack så mycket bästa kund ❤️

Anita A
Skrev om Smartputs Sverige AB

Smartputs var mycket tillmötesgående vi fack puts den dag som passade oss bäst!! Och det var mycket bra "försäljning" av en ung och trevlig man som gick runt i området och talade om att de fanns och gjorde så vi köpte fönsterputs, det hade vi inte gjort annars!! Vi är mycket nöjda!!

Svar från Smartputs Sverige AB

Tack själv Anita för ditt trevliga bemötande, vi är glada att stå till tjänst 😊