Solstråles El Gräv Entreprenad AB

Solstråles El Gräv Entreprenad AB

www.solstrales.se

Solstråles EL Gräv Entreprenad AB har varit verksamt sedan 1991, grundat av min svärfar. När jag, Mathias, tog över företaget, breddade vi verksamheten från att tidigare ha varit ett dataföretag till att nu fokusera på el- och grävarbeten. Som ett familjeägt företag fortsätter vi att drivas av vår starka kompetens och engagemang....

4 omdömen om Solstråles El Gräv Entreprenad AB

Sedan starten hos Reco 2024

Andreas A
Skrev om Solstråles El Gräv Entreprenad AB

Mycket bra entreprebadsfirma med mycket god kommunikation och kundbemötande! Jag upplevde att dom var närvarande och lyhörda från början till slut på mitt projekt där jag anlitade denna firma för diverse markarbeten Det märktes att dom sätter kunden i fokus och vill att kund alltid är 100 % nöjd innan dom lämnar ! Tack för gott samarbete! // Andreas

Daniel N
Skrev om Solstråles Gräv Entreprenad AB

Jag kan inget annat än varmt rekommendera Solstrålens El Gräv Entreprenad AB. Mathias och Tomas som jag har kontakt med är båda två mycket skickliga elektriker som har god kommunikationsförmåga och prestationsförmåga. Söker ni elektriker, anlita dessa killar.

LANDI AZEEZ S
Skrev om Solstråles Gräv Entreprenad AB

Grym elektriker som löser alla problem !

Susanne E
Skrev om Solstråles Gräv Entreprenad AB

Solstråles El o Gräv Entreprenad levererade 100% av vad vad vi beställde av dem. Trevliga, kom alltid på utsatt tid o levererade varje gång. Vi är så nöjda att vi tog kontakt med just det företaget. Kan verkligen rekommendera dem!