Starcycle - Privat

1 007 omdömen om Starcycle - Privat

Sedan starten hos Reco 2014
Curt A
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Punktliga, noggranna och trevliga. Allt fungerade supersmidigt och snabbt från första kontakt till utförd tjänst.

Svar från Starcycle - Privat

Hej Curt! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle

Alex M
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Allt gick väldigt snabbt och smidigt genom hela processen. Alla vi har haft kontakt med har varit supertrevliga. Tycker dessutom priset för upphämtningen av våran säng var mer än överkomligt. Jag och min sambo rekommenderar Starcycle varmt!

Svar från Starcycle - Privat

Hej Alex och stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att få ha hjälpt er. Vi tackar ödmjukast för förtroendet och för de fina orden. Du vet var vi finns om du behöver få hjälp i framtiden! /Team Starcycle

Gabriella H
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Mycket effektiva. Mycket vänliga.

Svar från Starcycle - Privat

Hej Gabriella, Tack för ditt fina omdöme och 5:a i betyg. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

Barbro G
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Hos min mamma som flyttade till ett äldreboende så har ni tömt och städat hennes lägenhet. Vi blev otroligt bra bemötta. Enkelt och snabbt. Känns väldigt bra att ni sorterar och tar hand om det som går att använda. Känns så bra för miljön. Tack för fint samarbete.

Svar från Starcycle - Privat

Hej Barbro och stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att få ha hjälpt er. Vi tackar ödmjukast för förtroendet och för de fina orden. Du vet var vi finns om du behöver få hjälp i framtiden! /Team Starcycle

Babak E
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Service, letar du efter ett företag som förstår det här med service, har du hamnat helt rätt. Vänligt bemötande. Lätta att ha å göra med. Supertrevliga och grym service. Städat och fint :)

Svar från Starcycle - Privat

Hej Babak! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle

David S
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Proffsiga, smidigt och prisvärt.

Svar från Starcycle - Privat

Hej David, Tack för ditt fina omdöme och 5:a i betyg. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

Anita F
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Snabbt, effektivt, lätt att kommunicera med!

Svar från Starcycle - Privat

Hej Anita! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle

Mehmet A
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Jobbigt med minst 30 tecken i rutan. Men det var jätte bra.

Svar från Starcycle - Privat

Tack snälla för erat omdöme om oss här på Reco - Nöjet var helt på våran sida! Vi ser fram emot att få hjälpa er igen. Allt gott. /Team Starcycle

Stefan H
Skrev om Starcycle - Privat en del av Starcycle

Andra gången jag anlitar Starcycle. Är supernöjd med allt!

Svar från Starcycle - Privat

Hej Stefan och stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att få ha hjälpt er. Vi tackar ödmjukast för förtroendet och för de fina orden. Du vet var vi finns när du behöver få hjälp i framtiden! /Team Starcycle

Yvonne P

Smidigt och snabbt! Soffan med divan var borta på 10minuter! 😀

Svar från Starcycle - Privat

Hej Yvonne och tack för ditt trevliga omdöme. Vi är glada att du var nöjd med vår service. Vi ser sällan problem - istället roliga utmaningar! Du vet var vi finns när du behöver hjälp i framtiden! /Team Starcycle