Stay Alive AB

Stay Alive AB

stayalive.se

Stay Alive AB startades 2019 av två brandmän från Umeå. Vi erbjuder utbildningar i hjärt-lungräddning, första hjälpen, brandutbildning, Heta arbeten, fallskydd, utrymningsövning, utrymningsledare, SBA och vattenskoterförarbevis. Alla våra instruktörer har erfarenhet relevant för utbildningarna tex. från räddningstjänst eller...

7 omdömen om Stay Alive AB

Sedan starten hos Reco 2024

Therese Elisabet N
Skrev om Första Hjälpen  en del av Stay Alive AB

Riktigt bra utbildning och duktig tydlig utbildare. Känner mig mycket tryggare i en ev hlr situation.

Svar från Första Hjälpen

Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Vad roligt att ni var nöjd med kursen. Vänligen Johnny

Linda Johanna L
Skrev om Första Hjälpen  en del av Stay Alive AB

Bra och nyttig kurs i HLR. Nyttigt.

Svar från Första Hjälpen

Vad roligt att höra! Tack för att du lämnade ett omdöme.

Nina S
Skrev om Första Hjälpen  en del av Stay Alive AB

Super bra. Instruktören har logiskt förklarat allt och var mega engagerad! Toppen

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vänligen Johnny

Sofia W
Skrev om Stay Alive AB

Vi har varit väldigt nöjda med allt. Upplägg och utbildning. Vi blev bra bemötta och de levde upp till våra förväntningar. Vi bokade första hjälpenutbildning med hjärtstartare....

Svar från Stay Alive AB

Tack Sofia för ditt fina omdöme. Vi ser fram emot att jobba mer med er på Ica maxi i framtiden. Ha en bra dag!

Jonatan N
Skrev om Fallskydd en del av Stay Alive AB

Bra utbildning med kunnig och pedagogisk intruktör.

Svar från Fallskydd

Tack Jonatan! Hoppas vi ses igen!

Eva R
Skrev om Stay Alive AB

Jag har haft kontakt med Stay Alive vid bokningar av utbildningar och en brandövning på kontoret. Det har alltid funkat bra och kontakten har varit till vår fulla belåtenhet.

Svar från Stay Alive AB

Tack Eva! Vi är glada att ha OF som kund.

Mikael N
Skrev om Stay Alive AB

Stay Alive agerar proffsigt och med stor akuratess. Är alltid väl förberedda, använder en för målgruppen bra och genomtänkt pedagogik. Har varit flexibla och anpassat genomföranden utifrån kundens behov. Ger alltid ett lugnt och kunnigt intryck och forserar aldrig de aktiviteter som genomförs. Visar genom sitt agerande att de kunskaper och färdigheter som de försöker förmedla till kunden är viktiga.

Svar från Stay Alive AB

Tack Mikael för det fina omdömet! Ditt engagemang smittar av sig! Vi ser fram emot ett fortsatt samarbete med er på AIT.