Emma Kågström

Emma Kågström

Emma Kågström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Emma Kågström har varit registrerad mäklare sedan 2024-01. Emma Kågström har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-05 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Kågström har haft 8 försäljningar sen 2024-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-05 - 2024-08

6 omdömen om Emma Kågström

Sedan starten hos Reco 2024
Elsa A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Kågström en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Professionell, trevlig, kunnig och löste så det blev en snabb och smidig försäljning! Är jättenöjd med Emma som mäklare!

William C
Danderyd

10 av 10! Informativ, glad, ärlig, kommunikativ och lätt att samarbeta med! Kan varmt rekommendera!

Josefine S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Kågström en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

En riktigt driven och hjälpsam mäklare! Alltid tillgänglig!

Anna E
Danderyd

Så gullig tjej! Helt i min smak på mäklare och deras approach. Toppenbra jobbat Emma! Tack för allt! Stor kram

Fredrik B
Enebyberg

Levde upp till våra förväntningar på alla plan

Jan-erik E
Mörbyskogen

Emma var mycket duktig. Hon höll oss informerad om vad som hände. Trevligt och proffsigt bemötande. Vi är mycket nöjda med henne.