Jenny Dunér

Jenny Dunér

Jenny Dunér är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Danderyd

Jenny Dunér har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Jenny Dunér har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 214 omdömen med ett betyg på 4.8. Jenny Dunér har haft 55 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-06 - 2024-05

214 omdömen om Jenny Dunér

Sedan starten hos Reco 2017
Magdalena B
Köpte sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Mycket proffsigt och effektiv men också inlyssnande och mån om att allt ska kännas rätt för alla parter.

Hans B
Sålde sitt hus med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Danderyd

Jennie gjorde ett bra o snabbt jobb! Väldigt tillmötesgående!

Maija A
Danderyd

Vi träffade flera mäklare inför sälj men bestämde oss för Jenny på fem minuter. Hon gav ett ytterst proffsigt och engagerat intryck och levde upp till det till 100%. Hon är väldigt anlitad i området och det var nog vår enda tveksamhet, om vi skulle behöva känna oss nedprioriterade pga många parallella säljuppdrag men tack vare att hon jobbade i team med sin lika proffsiga kollega Hannah så kände vi aldrig att vi behövde vänta långe på svar eller uppdateringar, Jenny förmedlade även kontakten med duktiga stylister och en...

Inger L
Nora

Trevlig, proffsig, rutinerad och kommunikativ. Jag gick på magkänsla, och valde Jenny på tio minuter..Det behövde jag inte ångra.🌺

Micke A
Danderyd

Från första mötet utstrålar hon och hennes parhäst Hanna förtroende. Jenny är rakt igenom proffsig och visar stort engagemang. Hon verkar dessutom älska "spelet"

Janina E
Svalnäs

Jenny är påläst och kunnig, det märks att hon har jobbat länge och får många objekt. Hon jobbar på med allt det som ska ske och man slipper onödiga samtal. Hon har också ett gott gäng hos sig på kontoret som täcker upp om så behövs, kort och gott ett proffsigt gäng! Rekommenderar Svensk Fastighetsförmedling varmt.

Jörgen E
Svalnäs

Det har fungerat alldeles utmärkt att företrädas av Jenny. Tack för fin service! Rekommenderas.

Tommy K
Enebyberg

Korrekt, trevlig och proffsig i sin kundrelation. Mycket behaglig mäklare som lyssnar noga på sin kund.

Kathe N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jenny Dunér en del av Svensk Fastighetsförmedling Danderyd
Nora

Proffsig och hjälpsam. Bra bemötande. Kan rekommendera henne ifall ni går i säljtankar.

Theresa J
Enebyberg

Det kändes väldigt tryggt att sälja vårt hus med hjälp av Jenny. Jenny är kunnig, lätt att samarbeta med och trevlig! Det kändes väldigt bra under hela processen, från start till slut. Vi är jättenöjda!