Marie Engström

Marie Engström

Marie Engström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungälv

Marie Engström har varit registrerad mäklare sedan 2010-06. Marie Engström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-11 och har fått 118 omdömen med ett betyg på 4.9. Marie Engström har haft 24 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med att jobba som mäklare är att man får den stora förmånen att se så många fina hem och att hjälpa dig som kund vid den troligtvis största affären i ditt liv.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Jag är driven, engagerad och lyhörd. Jag uppdaterar kontinuerligt dig som säljare under affärens gång och är väldigt mån om att det ska bli en trygg och smidig affär.

Hur ser din drömbostad ut?
Min drömbostad är ett stort hus vid vattnet. Sjö eller hav spelar ingen roll.

2023-05 - 2024-04

118 omdömen om Marie Engström

Sedan starten hos Reco 2017
Mia L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kungälv

Marie är mycket trevlig och tillmötesgående. Hon har också ett mjukt sätt vilket jag uppskattar mycket. Vi fick titta på lägenheten i lugn och ro utan stress. Det kändes så bra. Det vi frågor vi hade som hon inte kunde svara på just då återkom hon med väldigt snabbt och det var ju också jättebra. Vi är mycket nöjda med allt finns inget att klaga på.

Svar från Marie Engström

Vilka fina ord Mia, det värmer verkligen att läsa! Tack för att du tog dig tiden att svara, jag hoppas att ni ska trivas i lägenheten i lika många år som ni trivts i ert hus! Vi hörs snart igen. /Marie

Anna-Karin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kungälv

Vänlig professionell och kunde sitt jobb

Svar från Marie Engström

Tack snälla Anna-Karin för fina ord, och för att jag fick hjälpa er vid försäljningen! /Marie

Roger G
Kungälv

Lyhörd, snabb återkoppling, proffsig, Väldigt bra bemötande

Svar från Marie Engström

Tack snälla Roger för fina ord, och för att jag fick hjälpa er vid försäljningen! /Marie

Roger D
Ytterby

Marie är målinriktad och lägger ner mycket tid på att genomföra det hon har blivit ombedd att göra. Hon ger tydlig info om läget. Kort sagt är hon den bästa mäklaren jag träffat. Kan hon inte svara på en fråga så tar hon reda på det. Hälsar Roger

Svar från Marie Engström

Tusen, tusen tack för de fina orden Roger! Tack för att jag fick hjälpa dig och för att du tog dig tiden att skriva! /Marie

Sofie B
Sålde sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kärna

Helt fantastisk mäklare som hjälper till med allt och känns personlig och väldigt vänlig. Rekommenderar verklig henne 👍

Svar från Marie Engström

Tack så jättemycket Sofie, det värmer att höra! Är glad att jag fick hjälpa till. Vi hörs snart igen! /Marie

Malin F
Köpte sitt hus med hjälp av Marie Engström en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungälv
Kareby

Otroligt trevligt bemötande, flexibel för kontakt och extra visningar av objekt. Att vi till slut köpte objektet är till stor del Maries bemötande och engagemang. Rekommenderar varmt Marie vid köp eller försäljning.

Svar från Marie Engström

Tusen tack Malin, för din rekommendation och för att du tog dig tiden att svara. Det värmer! Vi hörs snart igen! /Marie

Jenny L
Centralt

Marie är en väldigt kunnig och engagerad mäklare. Hon har levt upp till alla våra förväntningar och mer därtill. Hon höll oss välinformerade under hela processen och fanns alltid där som ett stöd när vi behövde.

Svar från Marie Engström

Tack snälla för dessa ord, väldigt roligt att höra. Är glad att jag fick hjälpa er och längtar tills vi ska bli grannar! /Marie

Örjan J
Ytterby

Kanon bra mäklaren, lugn o trygg och proffsig ...

Tack snälla för fina ord! Det värmer! /Marie

Christian M
Olseröd

Marie hade ett mycket trevligt bemötande och var väldigt hjälpsam under hela processen. Hon var även påläst om objektet vilket märktes under visningen.

Svar från Marie Engström

Tack snälla för omdömet, det värmer att läsa! /Marie

Johannna H
Ytterby

Marie var engagerad och gav alltid information och uppdaterade om läget Alltid trevligt bemötande och positiv och inte för säljande utan man fick skapa sig en egen uppfattning om lägenheten

Svar från Marie Engström

Tack snälla för de fina orden Johanna, va roligt att höra! Vi hörs snart igen! /Marie