Johan Hofny

Johan Hofny

Johan Hofny är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn

Johan Hofny har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Johan Hofny har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-03 och har fått 76 omdömen med ett betyg på 4.9. Johan Hofny har haft 22 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

76 omdömen om Johan Hofny

Jan-Peter B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Kungshamn

Mycket kompetent Tydlig och lätt att samarbeta med Alltid till hands när vi haft frågor

Sofia H
Sålde sitt hus med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Malmön

Johan är en mäklare med perfekt kombination av grym lokalkännedom, fina mäklarskills, integritet - och inte minst glimt i ögat. Försäljningsprocessen gick smidigt och det var tryggt att ha Johan vid min sida för att inte riskera missa någon dimension eller viktig information längs vägen. Johans förhandlingsteknik omgärdades av rak kommunikation i kombination med respekt gentemot både mig som säljare och intressenter/budgivare. Johan var lyhörd för mina inspel och önskemål men tvekade inte att utmana dem om han hade förslag...

Svar från Johan Hofny

Sofia. Tack för de fina orden det har verkligen varit mitt stora nöje att hjälpa dig. Det har varit ett 100% teamwork och viktigt att man kan komma fram till den bästa lösningen tillsammans. Vi ses i framtiden. Ha det bäst så hörs vi nästa fotbollsmästerskap ;) /Johan

Marie B
Sålde en tomt med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Hunnebostrand

Johan är engagerad, kompetent och inlyssnade. Som säljare hade vi höga förväntningar på vår försäljning och Johan gav smarta råd som vi följde och det gav oss ett utmärkt resultat. Från start till mål så har Johan hela tiden återkopplat om vad som händer och vad som är på G. Skulle alla dagar i veckan rekommendera Johan som mäklare! //Ulf & Marie Bjälkareed

Svar från Johan Hofny

Tack så mycket för de fina orden. Känns bra med ett så fint omdöme från er som jag hjälpt både köpa och sälja. Vi ses på tillträdet /Johan

Sven-Ove P
Sålde sin stuga med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Malmön

Fick stort förtroende för Johan direkt! Svarar alltid när man söker honom. Han fixar alltid med det lilla extra också. Kan varmt rekommendera Johan!

Svar från Johan Hofny

Tack Ove för de fina orden. Roligt att allt gick ihop och att det blev bra. Vi ses nästa gång hälsa Monica/JH

Bengt R
Malmön

Fantastiskt bra bemötande och lyssnade mäklare som uppfyller mina förväntningar med bra tips och vägledning genom försäljningen .

Svar från Johan Hofny

Tack Bengt för att de fina orden. Det har varit mitt nöje att få hjälpa dig med försäljningen och roligt att vi fick ihop alla bitar. Vi ses på ön! /JH

Marie B
Köpte sitt hus med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Väjern

Engagerad, naturlig, inlyssnande, kompetens, serciveinriktad

Tack för de fina orden. Hälsa Ulf och tacka. Detta kommer bli så bra. /JH

Mikael H
Väjern

Johan har skött vår försäljning på ett utmärkt sätt Johan är mycket duktig och väldigt bra på att informera hur det går i affären Jag rekommenderar Johan stark till er som söker en pålitlig mäklare

Svar från Johan Hofny

Tack Mikael för de fina orden. Roligt att det gick så bra och stort lycka till med nya äventyr på gården. Vi ses snart! Glad midsommar /JH

Karl S
Bohus-Malmön

Har haft kontakt med Johan av och till i ett par år och alltid fått ett gott intryck. Johan är mycket hjälpsam, kunnig och professionell. Hans kommunikationer reflekterar kompetens, integritet och hög service. Vi behövde aldrig vänta på svar, oavsett tid på dygnet eller veckodag. Ännu viktigare, Johan svarar inte på de få frågor han inte kan utan återkommer. Johan kör med raka rör och gjorde processen med vårt köp helt smärtfri.

Svar från Johan Hofny

Tack Karl det är verkligen roligt att vi tillslut fick till det. Jag kan inte annat än tacka för de fina orden. Glad midsommar så ses vi på ön /JH

Susanne L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johan Hofny en del av Svensk Fastighetsförmedling Kungshamn
Hunnebostrand

Väldigt bra bemötande. Svarar snabbt och tydligt på alla frågor fast det var helg. Kändes tryggt och säkert att göra köp med Johan. Med vänlig hälsning, susanne

Svar från Johan Hofny

Tack Susanne för de fina orden. Detta blir ett nytt spännande kapital för dig :) Ha de bäst! /JH

Agneszka R
Ulebergshamn

Trevlig, kunnig och hjälpsam👍👍👍

Svar från Johan Hofny

Äntligen var det slut med att gå på visningar Agnes :) tack för de fina orden. Vi ses på tillträdet om inte förr. /JH