Daniella Tillberg

Daniella Tillberg

Daniella Tillberg är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Södertälje

Daniella Tillberg har varit registrerad mäklare sedan 2022-12. Daniella Tillberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-02 och har fått 63 omdömen med ett betyg på 4.8. Daniella Tillberg har haft 47 försäljningar sen 2023-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

2023-09 - 2024-08

63 omdömen om Daniella Tillberg

Valentina U
Köpte sin stuga med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Mariefred

Mycket trevlig och tydlig genom hela processen.

Camilla F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Mariefred

Daniella Tillberg har varit mycket tillmötesgående och har förståelse över att val av bostad inte alltid är det lättaste, hon hjälpte mig med en lösning som blev av på en vecka där vi va flera involverade i en liten byteskedja. /C

Petra L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Mariefred

Daniella är glad, trevlig, lyssnar, är flexibel och jobbar verkligen aktivt för att göra en så bra och smidig affär som möjligt för både säljare och köpare. Rekommenderar henne varmt.

Gustav S
Stallarholmen

Tillmötesgående, trevlig och ordningssam. Mycket bra mäklare!

Fanny S
Stallarholmen

Proffsigt, smidigt och trevligt bemötande! Tack Daniella för en bra affär!

Christina F
Mariefred

D har varit öppen o lyssnande! Affären hick ju fort så vi har inte pratat så mycket med varandra!

Roger S
Södertälje

Hej! Daniella var väldigt empatisk trevlig och kändes kunnig direkt. Hon är en driven mäklare som förtjänar mitt betyg. Jättebra. Bra jobbat Daniella! 😉😉😊😊😉☺️. Roger Söderqvist. Högbergsgatan15.

Eva Carita E
Stallarholmen

Daniella var proffsig och mycket lyhörd. Hon tog hänsyn både till våra önskemål som köpare och säljarnas önskemål. Gjorde sitt allra bästa för att vi alla skulle vara nöjda. Toppbetyg får hon 👍

Farmaz H
Köpte sitt hus med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Strängnäs

Trevligt, kunnig och proffsig. Under en lång och svår förhandling- resa Daniella har visat ett genuin styrka att göra det omöjliga möjligt.

Anders L
Sålde sitt hus med hjälp av Daniella Tillberg en del av Svensk Fastighetsförmedling Södertälje
Mariefred

Bra, snabb och effektiv service