Nissan Akalla

Nissan Akalla

Omdömen totalt
8
Snittbetyg
2.4
Skriv ett omdöme

8 omdömen om Nissan Akalla

Visar 8 omdömen med 2.4 i snittbetyg
Haider K
Skrev om Nissan Akalla

väldigt otrevligt vid bokning av verkstad då vi har garanti på bilen. Första gången så hittar de inte felet och andra gången bär jag själv hittade felet och har bevis på det så vägra han på tidsbokningen boka tid och påstår att jag ska reperera felet själv då och sedan parkerar mitt samtal. till slut när jag har ringt en tredje gång och hamnat hos samma kille och när jag påstår att jag har spelat in samtalet då bokar han in tid en tid till mig. Så ska det inte vara vår bil är fr er garabtin är fr er och eftersom vi redan... 

Behzad F
Skrev om Nissan Akalla

den 1 juli köpte vi en Nissen qashqai som skulle levereras efter 2-4 veckor, men den har inte kommit än. igår ringde vi en personal som jobbade där och frågade varför vår bil a försenad för det har gått över 5 veckor nu. han sa att den är färdig men att den har små saker som måste fixas, han sa att han ska ringa så fort som möjligt när den är kvar. idag åkte vi dit och de sa att vi måste vänta till den 21 augusti som är över 6 veckor. pappers villkoren stod det till 6 veckor högst. jag är inte nöjd över de försäljarna som jobbar där. det va otrevligt.

Max B
Skrev om Nissan Akalla

Utmärkt service! Gav garanti på en reservdel på min SAAB 9-3 då den gick sönder - ett år efter tidigare reparation. Snabbt & trevligt.

Göran S
Skrev om Nissan Akalla

Beställde en Kia sportage av Svenska Bil Akalla, då planerat leveransdatum inte höll, har jag nu fått en lånebil fram till leverans, en stor eloge till säljaren M. //G

Robin J
Skrev om Nissan Akalla

Ringde i juni för att boka in en tid för att kontrollera en varningslampa som börjat lysa samt göra en service som hade blivit eftersatt. Inte gjort något på 4000 mil. Och det är totalt motstånd och ovilja att hjälpa till från första början. Tror det tog 4-5 samtal innan jag fick boka en tid två månader efter. Helst ville dom att man inte skulle boka tid för att det var så mycket att göra. Dessvärre var den andra auktoriserade Nissan verkstan lika svår att få tid på. Men tillslut lyckas jag boka en tid i augusti och accepterar... 

Stefan P
Skrev om Nissan Akalla

Bokade in bilen för regelbunden service. Fanns bara en tid. Märkligt nog var jag tvungen att välja mekaniker själv. Jag har inte någon relation till mekanikern, vet inte vem som servat min bil tidigare. Inte heller tror jag att min Saab 9-5 är så unik att det bara finns en mekaniker som kan ta hand om den. Väl på plats undrar tuggummituggande tjej i kundmottagningen varför jag bokat in mig hos meknikern H, han är ju på semester. Jag får vänta ganska länge innan hon ger besked att de ska fixa min service. En kille ringer... 

Nils
Skrev om Nissan Akalla

Jag kan bara uttala mig om försäljarna. De var trevliga och gav mycket information och ringde t.o.m. efter köpet och hörde att allt var bra med bilen! Jag är nöjd med mitt bilköp efter ett år. Bilen var prisvärd efter viss prutning.

CARL ANDERS L
Skrev om Nissan Akalla

Försäljningsdelen har jag inte mycket att klaga på; säljarna är trevlig och kunniga. Däremot är personalen som arbetar i verkstan klåpare. Jag har varit med om, och hört om, många incidenter. Det värsta jag varit med om var när jag köpte begagnad bil och ville ha dragkrok monterad som extrautrustning. Jag fick erbjudande om att jag kunde få tillgång till bilen tidigare om jag själv besiktigade dragkroken mot rekvisition. Väl på plats hos bilprovningen (i Rissne) visade det sig att besiktningen krävde instruktionsbok till... 

Filtrera omdömen