Mardröms företag att ha och göra med, kundbemötande under all kritik. Håll er borta från dem!
Sweden in Bed AB
6 omdömen om Sweden in Bed AB
Det mesta med den här upplevelsen var inget vidare: Osäkert med leverans, de säger att de ska höra av sig några dagar innan, i själva verket blev det under ett dygn för min del. Jag fick hjälp att bära upp en del av sängen "kostnadsfritt". Ej komplett säng, muttrar saknades till alla benen. Åtgärd från företaget: Ingen. Jag fick stöta på tre gånger och stå ut med att få höra gnäll om att deras leverantör klamrar sig och att Inbed själva inte har ansvar. Defekt sänggavel, strul med att reklamera den då representant...
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Världens bästa sängar , har en No.4 bästa säng jag har haft någonsin!
Tom här, grundare av InBed Sweden. Som svar på recensionen av Ken ovan. Tråkigt att ni inte är nöjda med bemötandet från oss. Vi gör alltid vårt bästa för våra kunder. Vi har olika åsikter om just denna reklamation. Vi lyssnade på vad just denna kund har sagt och bytte ut sängen mot en ny säng, efter genomgång av den reklamerade sängen visade det sig att det inte var några fel på sängen. Sängen var använd i månader och bäddmadrassen var smutsig. Efter ett 30-tal mail mellan oss och kunden där vi inte godkänner reklamationen...
Riktigt dålig kvalite sämst bemötande när man väl handlat och har fått problem, ingen återkoppling måste jaga för att få tag på dom står inte för det dom lovat. Riktigt besviken. Gör er själva en tjänst och köp inte en säng ifrån detta företag, om ni skulle få problem med sägen så har ni en lång och jobbig resa framför er för inbed sweden är inte lätta att ha å göra med vid problem. Deras ord är att vi kunder har inga rättigheter!