Ta körkort Haninge

Ta körkort Haninge

www.takorkorthaninge.se
  • Badge2024

Välkommen till oss på Ta Körkort Haninge! Vi erbjuder personlig och proffsig körkortsutbildning med erfarna lärare som förbereder dig för ditt förarprov. Hos oss kan du genomgå alla de utbildningar som krävs för att ta körkort. När det slutligen är dags för uppkörning kan du boka denna via oss och köra upp med våra bilar....

23 omdömen om Ta körkort Haninge

Sedan starten hos Reco 2024

Eduardo T
Skrev om Ta körkort Haninge

Tack till Ta Körkort Haninge för en fantastisk och trygg utbildning! Professionella lärare som hjälpte mig att nå mitt körkort. Rekommenderas varmt!

Svar från Ta körkort Haninge

Stort tack Eduardo för din fina feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med våran utbildning. Bra jobbat med körkortet!

Elin A
Skrev om Ta körkort Haninge

Tack vare deras fantastiska teorikurser klarade jag teoriprovet på första försöket! Man får extremt bra tips och tricks kring hur man ska tänka i olika situationer och även ett väldigt bra stöd under hela resan till körkortet. Rekommenderar stark!

Svar från Ta körkort Haninge

Tack så mycket Elin för dina fina ord och grymt jobbat med teoriprovet!

Mahmud M
Skrev om Ta körkort Haninge

Instruktörerna var superpedagogiska och såg verkligen till att jag förstod allt, både teori och praktiskt. Det kändes aldrig stressigt eller pressande, utan de var lugna och tog sig tid att förklara på ett sätt som var lätt att förstå.

Svar från Ta körkort Haninge

Tack så mycket Mahmud att du tog dig tiden att skriva detta fina omdöme! Vi är glada att höra att du uppskattade trafiklärarnas sätt att undervisa. Tack för att du valde oss för din körkortsresa! Lycka till framöver!

IDA E
Skrev om Ta körkort Haninge

Stort tack för en riktigt bra handledarkurs. Har för många år sen gått den hos en annan trafikskola, och det går inte ens att jämföra kurserna. Ni gjorde den rolig och lättförståelig för både handledare och elev. Efter handledarkursen köpte min bror ett av era körkortspaket, tack vare er så blev det en snabb väg till körkortet för honom. Tack igen, ni är grymma!

Svar från Ta körkort Haninge

Tack så mycket Ida för ditt fantastiska omdöme och att du delar din upplevelse med oss! Vi är otroligt glada att höra att du uppskattar vår handledarkurs och att den var rolig och lättförståelig. Det är också härligt att höra att din bror lyckades med sitt körkort tack vare vårt körkortspaket. Stort tack för att ni valde oss, vi önskar er båda all lycka till på vägarna!

Anders L
Skrev om Ta körkort Haninge

Stort tack till Ta Körkort Haninge för all hjälp med körkortet! Trafiklärarna är otroligt kunniga och tålmodiga, vilket gjorde att jag kände mig trygg och väl förberedd inför uppkörningen. Rekommenderas varmt!

Svar från Ta körkort Haninge

Tack Anders för ditt omdöme! Vi är väldigt glada att höra att du kände dig trygg och väl förberedd inför uppkörningen. Det är precis vad vi strävar efter! Tack för din recension och att du valde oss!

William C
Skrev om Ta körkort Haninge

För er som letar trafikskola i Haninge, så är detta rätt skola för er! Trevliga, pedagogiska och är med och stöttar en hela vägen 🚗💨Tack för all hjälp!

Svar från Ta körkort Haninge

Stort tack William för ditt fina omdöme! Vi är så glada att höra att du är nöjd med din upplevelse hos oss och att vi varit trevliga, pedagogiska och stöttande genom din resa. Lycka till i fortsättningen och tack att du valde oss för din resa!

Panos L
Skrev om Ta körkort Haninge

Gjorde handledarkurs med min dotter och min dotter har även kört med Sezgin. Måste bara säga att det är väldigt tryggt som förälder att min dotter kör här. Har både följt med på lektioner och suttit på handledarkurs och måste bara säga att det är en så fin körskola med pedagogiska och snälla lärare. Rekomenderar starkt!

Svar från Ta körkort Haninge

Tack så mycket Panos för ditt fina omdöme! Vi är verkligen glada att både du och din dotter känner er trygga med vår utbildning och våra lärare. Att du som förälder känner dig trygg med att din dotter kör här är väldigt viktigt för oss. Det är fantastiskt att höra att ni uppskattade körlektionerna och handledarkursen.

Erdem B
Skrev om Ta körkort Haninge

Tog körkort på 4 månader första försök både teori uppkörning. Mycket trevlig personal och ta körkort överträffade mina förväntningar. Hade alltid kul och lärde mig otroligt mycket varje lektion. Rekommenderar starkt!

Svar från Ta körkort Haninge

Stort grattis Erdem till ditt körkort! Grymt jobbat med att klara både teorin och uppkörningen på första försöket! Vi är så tacksamma att höra att du hade kul under din utbildning och att våra lärare överträffade dina förväntningar. Din rekommendation betyder mycket för oss. Tack för att du valde oss för din körkortsutbildning!

Ilyas K
Skrev om Ta körkort Haninge

Fantastisk trafikskola med fantastiska körlärare! Väldigt noggranna , teoretiska och praktiska på att lära ut. Rekommenderar starkt!

Svar från Ta körkort Haninge

Stort tack Ilyas för din feedback! Det glädjer oss enormt att du uppskattar våra trafiklärare och sättet vi undervisar på!

Lydia G
Skrev om Ta körkort Haninge

Har kört med dem en stund nu och har aldrig haft en så bra upplevelse från någon trafikskola! Extrem bra lärare som kommer hjälpa dig enormt på din resa och ta körkort😄

Svar från Ta körkort Haninge

Tack Lydia för dina fina ord! Vi är otroligt glada att höra att du har haft en så positiv upplevelse hos oss!

Ercan D
Skrev om Ta körkort Haninge

Stort tack till Ta Körkort Haninge för all hjälp med mitt körkort! 🚗🙌 Era fantastiska trafiklärare gjorde varje lektion lärorik och trygg. Jag rekommenderar er varmt till alla som vill ta sitt körkort. Tack för att ni gjorde detta möjligt! 🌟

Svar från Ta körkort Haninge

Tack så mycket för dina fina ord! Vi är glada att vi kunde vara en del av din resa mot körkortet. Grattis och kör försiktigt! 🚗🌟

Isak V
Skrev om Ta körkort Haninge

Jag hade endast 2 veckor på mig att ta körkort. Sezgin och ta körkort Haninge var väldigt öppna och välkomnande med att ta emot mig. Dom hjälpte enormt och hjälpte mig att ta det under den korta tiden. Jag rekommenderar er alla att vända er till dom när ni behöver hjälp med körkort.

Svar från Ta körkort Haninge

Tack så mycket för din fina recension! Vi är glada att höra att vi kunde hjälpa dig att ta ditt körkort på så kort tid. Det är vårt mål att vara öppna och välkomnande samt att ge den bästa möjliga hjälpen till våra elever. Din rekommendation betyder mycket för oss. Tack för att du valde Ta Körkort i Haninge, och vi önskar dig all lycka på vägarna! Vänliga hälsningar, Sezgin och teamet på Ta Körkort i Haninge

Adam B
Skrev om Ta körkort Haninge

Vart tipsad av en vän att kontakta ta körkort i haninge Och det va ett bra tips, Fick hjälp med alla frågor och funderingar ja hade, Utbildningen var givande samt att man var saklig Och fokuset var på att man skulle klara utbildningen, Kom från en annan skola där det var alla fel man kunde ha så kändes kul o hamna hos någon som genuint Ville ens bästa. Tack för alla hjälp / Adam

Svar från Ta körkort Haninge

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du hade en bra upplevelse hos oss på Ta Körkort i Haninge. Det är fantastiskt att veta att vår utbildning och vårt fokus på att hjälpa dig att klara utbildningen har uppskattats. Det betyder mycket för oss att du kände dig väl omhändertagen och att vårt engagemang för dina framgångar märktes. Tack för att du valde oss och för att du delade med dig av din upplevelse. Vi önskar dig all lycka med ditt körkort och framtida körningar! Vänliga hälsningar, Sezgin och teamet på Ta Körkort i Haninge

Javid G
Skrev om Ta körkort Haninge

Hej Sezgin, Stort tack för all hjälp och stöd under min körkortsutbildning. Din vägledning och tålamod har varit ovärderliga. Jag är verkligen tacksam för allt du har lärt mig. Bästa hälsningar, Javid

Svar från Ta körkort Haninge

Tack för dina ord och tack för ditt förtroende 🚗💨

Anna S
Skrev om Ta körkort Haninge

Att ta körkort när man nästan är 40 år är inte lätt. Att ta det på första försöket är ännu svårare. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag aldrig klarat det utan det stödet jag fick ifrån Ta körkort Haninge. Min trafiklärare Naim var pedagogisk och tålmodig och gjorde dessutom min resa till mitt körkort rolig. Jag rekommenderar verkligen denna trafikskola. Dem bryr sig genuint om att du ska få ditt körkort. Välj dem och du kommer all få ditt körkort snabbare än vaf du tror!

Svar från Ta körkort Haninge

Tack för dina fina ord om oss och vad kul att du var så nöjd med Naim, vi på Ta Körkort Haninge önskar dig all lycka framöver 🚗💨

Ali A
Skrev om Ta körkort Haninge

Jag vill tacka dig så mycket för all din hjälp och stöd Sezgin på min resa mot körkortet. Din pedagogiska undervisning och ditt engagemang har varit ovärderligt. Jag hade inte kunnat göra det utan dig! Tack för allt!

Svar från Ta körkort Haninge

Tack så mycket för din fina recension! Vi är verkligen glada att höra att vår undervisning och vårt engagemang har varit till hjälp på din resa mot körkortet. Det betyder mycket för oss att veta att vi har kunnat stödja dig genom denna viktiga milstolpe. Dina vänliga ord inspirerar oss att fortsätta vårt arbete med samma passion och engagemang. Tack för att du valde oss och för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vänliga hälsningar, Sezgin

Simon S
Skrev om Ta körkort Haninge

Sezgin! Otroligt fin människa, kunden kommer verkligen i fokus. Det blir mer än lärare och ”elev”, han blir verkligen en vän. Allt blir personligt och han anpassar utbildningen till var och än. Han lägger upp utbildningen snyggt och han lär ut på ett väldigt bra sätt och så att det verkligen fastnar. Hade verkligen inte lyckats så bra om det inte vore tack för han. Rekommenderar verkligen Ta Körkort Haninge!

Svar från Ta körkort Haninge

Tack så mycket för dina fina ord om Sezgin och vår trafikskola! Vi är otroligt glada att höra om din positiva upplevelse och att du kände dig så väl omhändertagen. Sezgin strävar alltid efter att skapa en personlig och vänskaplig relation med sina elever, och det är underbart att höra att du kände dig så trygg och inspirerad. Din framgång betyder mycket för oss, och vi är stolta över att ha varit en del av din resa mot körkortet. Din rekommendation värmer verkligen och motiverar oss att fortsätta vårt arbete med samma engagemang och passion.

Maria Theodora L
Skrev om Ta körkort Haninge

Oändligt många stjärnor till dessa lärare verkligen. Jag tog körkortet med Sezgin och kan inte vara mer nöjd. Han är verkligen den läraren ALLA behöver. Han får det teoretiska och det praktiska både roligt och enkelt att förstå. Han är så genuin, pedagogisk och älskar sitt arbete och vill bara ens bästa. Det har känts tryggt och varit otroligt roligt att köra med honom. Sjukt nöjd verkligen, rekomenderar till oändligt många procent. Det finns ingen körskola som denna!

Svar från Ta körkort Haninge

Tack så mycket för dina fantastiska ord! Vi är otroligt glada över att höra om din positiva upplevelse med Sezgin och att du är nöjd med din tid hos oss. Att du kände dig trygg och hade roligt under din utbildning är precis vad vi strävar efter. Sezgin är verkligen en enastående lärare, och vi är så stolta över att ha honom i vårt team. Din rekommendation betyder mycket för oss och för honom.

Adnan K
Skrev om Ta körkort Haninge

Så nöjd med min upplevelse hos Ta Körkort Haninge. Bra bemötande och strukturerade lektioner som ledde till att jag klarade körkortet snabbt. Nu blir det lillasysters tur att övningsköra körskola! Riktigt imponerad.

Svar från Ta körkort Haninge

Det var ett nöje att få vägleda dig Adnan. Lycka till och ta hand om ditt körkort🚗💨

Haci U
Skrev om Ta körkort Haninge

Fantastisk upplevelse! Bra lektioner och trevlig personal. Jag kände mig väl förberedd inför varje moment. Tack för all hjälp!

Svar från Ta körkort Haninge

Tack så mycket för din fina feedback! Det gläder oss att höra att du hade en fantastisk upplevelse hos oss och att du kände dig väl förberedd inför varje moment. Vi strävar alltid efter att erbjuda högkvalitativa lektioner och ett trevligt bemötande, så din uppskattning betyder mycket för oss.🙏🏼

Ayse M
Skrev om Ta körkort Haninge

Fantastisk trafikskola! Professionella och hjälpsamma trafiklärare som verkligen bryr sig. Klarade uppkörningen på första försöket. Rekommenderas varmt!

Svar från Ta körkort Haninge

Tack för dina ord och kul att du var nöjd med oss, lycka till framöver.

Mikael E
Skrev om Ta körkort Haninge

Tack för all hjälp grabbar, sköna, härliga och driftiga lärare

Svar från Ta körkort Haninge

Tack för ditt förtroende och för att du valde oss som din trafikskola Mikael. Lycka till nu med ditt körkort i hand 🚗💨

Timmy Johan D
Skrev om Ta körkort Haninge

Helt perfekt! Skön personal och jag tog det på första försöket! Inget att klaga på

Svar från Ta körkort Haninge

Tack för din recension Timmy och tack för ditt förtroende 🚗💨