Blufföretag Efter ett stort antal samtal med säljare (som av Telenor benämns agenter) under en lång period, så var jag till slut tvungen att acceptera, att detta företag inte går att lita på. Sedan i våras har jag först lurats till ett mobilt bredbandsabonnemang, som jag egentligen aldrig behövde, då det fanns möjlighet till ett gratis extra SIM-kort till varje telefonabonnemang. Då jag fick reda på detta sa man flera gånger, att abonnemanget var bundet på 24 månader och att jag därför ej kunde avsluta detta nu. Tillslut...
Telenor Sverige Holding AB
Omdömen totalt
2
Snittbetyg
2 omdömen om Telenor Sverige Holding AB
Visar 2 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Skrev om
Telenor Sverige Holding AB
Skrev om
Telenor Sverige Holding AB
Telenor har en urusel kundservice när man ringer till dem. De ger olika prisuppgifter på samma tjänster beroende på när man ringer och vem på kundservice som svarar. Jag rekommenderar alla att spela in alla telefonsamtal ni har med Telenor's kundservice de de lovar saker och ger dig prisuppgifter som de sedan inte håller eller säger emot nästa gång du ringer upp och frågar om samma tjänst eller produkt etc. etc. Det är lättare att vinna 1000kr på triss än att få rätt information eller information som stämmer när du sedan får fakturan från Telenor.