Test Your Health Helsingborg AB

Test Your Health Helsingborg AB

7 omdömen om Test Your Health Helsingborg AB

Lars Magnus L
Skrev om Test Your Health Helsingborg AB

Fantastiskt ställe. Andreas är trevlig, lyhörd och otroligt påläst. Han har tagit min träning till en ny nivå genom att ge professionella råd kring kost och styrkeövningar.

Fay S
Skrev om Test Your Health Helsingborg AB

Jag har varit kund hos Andreas i över 10 år och han har hjälpt mig med allt från att komma tillbaka till elitgymnastik efter ryggskada och nackfraktur, till envisa onda knän, till återhämtningstips vid magsjuka när jag befann mig på andra sidan jorden, till mental pepp för att nå mina mål och mycket mycket mer. Han tänker utanför boxen, ger alltid konkreta tips, följer upp och lyssnar. Jag är otroligt tacksam för all hjälp jag fått genom åren och jag kommer fortsätta besöka Test Your Health oavsett vilka problem jag har....

Padel Helsingborg Ab P
Skrev om Test Your Health Helsingborg AB

Trevlig bemötande och jag kände mig väldigt trygg med deras kompetens. Jag kan varmt rekommendera detta till andra.

Göran T
Skrev om Test Your Health Helsingborg AB

Varmt och vänligt bemötande, samtidigt mycket professionella och kunniga! Både tränat styrka och fått behandlingar hos dem under flera år.

Filip M
Skrev om Test Your Health Helsingborg AB

trevligt bemötande, gav ett kunnigt och professionellt intryck

Johan W
Skrev om Test Your Health Helsingborg AB

Bemötandet hos Test Your Health Helsingborg AB och Andreas Lanker är riktigt professionellt och jag kände direkt att han tog mitt problem på allvar. Då jag hade testat några olika metoder innan för att bli av med mitt problem, så var det med både hopp och förtvivlan som jag önskade att Andreas kunde lösa mitt problem. Andreas satte sig direkt in i mitt problem och började sakta men säkert hjälpa mig och efter ett antal tuffa rehab-pass, så är nu mitt problem löst och jag kan återgå till att leva normalt. Jag ger givetvis högsta betyg och rekommendationer Test Your Health Helsingborg AB!

Marina D
Skrev om Test Your Health Helsingborg AB

Andreas Lancker är en kompetent personlig tränare. Han lyssnar ingående och ser mitt behov av träning för att uppnå mina personliga mål. Upplever fokuserad träning i en mysig lokal på Drottninggatan i Helsingborg. Positiv helhetsupplevelse och kan varmt rekommendera Test Your Health.