Tetrisflytt - Göteborg

22 omdömen om Tetrisflytt - Göteborg

Sedan starten hos Reco 2024

Mikael J
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Flytten gick väldigt smidigt och effektivt. Både med själva flytten och städet. Allt kom fram till den nya bostaden utan skador på bohaget. Jonathan på Tetrisflytt, som var vår kontaktperson, samordnade allt på ett helt fantastiskt sätt. Vi rekommenderar Tetrisflytt starkt!

Oscar B
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Duktiga, positiva och effektiva!

Zarah P
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Både flytt och städ fungerade perfekt. Trevlig och effektiv personal.

Ove L
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Flytten gick väldigt snabbt samt så tog man steget längre och plastade in allt i plastfilm som hjälpte till att skydda möblerna. Samtliga hade ett leende trots att svetten rann 😀. Det vara bara en sak som gick sönder under flytten och Tetris var mycket hjälpsamma med kompensation och verkligen beklagade vad som hände. Flyttstäda gick väldigt bra, blev super rent i lägenheten.

Jenny R
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Väldigt bra bemötande och snabba o noga Rekommenderar alla att anlita denna flyttfirma och även väldigt bra pris

Carl G
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Kanontrevligt bemötande hos kundtjänst vid bokning av flytt. Fick låna flyttlådor. Trevliga killar som hjälpte till under själva flytten. Allt som allt en helnöjd kund.

Maria K
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Vilka flyttkillar! Suveräna👌🏼De var snabba, proffsiga och supertrevliga! De sökte lösningar, var positiva och flexibla. Bästa flytten helt enkelt! Flytten började med ett trevligt samtal med Jonatan som lugnt och proffsigt gick igenom alla detaljer och frågor innan offert skickades. Uppföljning och jättebra kommunikation hela vägen👍🏼 Rekommenderas å det varmaste!

Lina R
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Vänliga, hjälpsamma och superlätta att komma överens med. Snabb återkoppling vid frågor och funderingar. Höll allt de lovade. Vi är så nöjda och de är verkligen värda att anlitas. De kämpade på med 5 vån utan hiss med ett leende, snabba och effektiva. De hjälpte oss även med lättare montering på nya stället, det blev ett trevligt avslut efter en lång dag. Vi kommer definitivt anlita dem igen vid behov. Väldigt fin och trevlig kommunikation via telefon, sms och mail. Kan bara säga tack för allt! 😊

Hannah A
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Otroligt bra företag och så snälla och gulliga flyttgrabbar som tog bra hand om mina grejer! Hade lite oflyt att det var mitt i semestertider så det var något struligt att få tag på ansvarig under själva flytten men alla jag haft kontakt med har haft jättefint bemötande och hjälpsamma. Rekommenderar verkligen!

Emma G
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Det kom två killar som var så otroligt trevliga, professionella och genuint brydde sig om att ta hand om mina saker. Är så oändligt tacksam till Tetris flytt för allt professionellt bemötande från första samtal, uppföljning och flytthjälpen. Dagen efter flytten ringde de och kollade hur allt gått, otroligt bra firma rekommenderar starkt😍😍

Helene N
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Killarna kämpade och bar kartonger o grejer. Det gick över förväntan att flytta med Tetrisflytt och killarna var så trevliga och glada hela tiden så jag är jättenöjd.

Sonny V
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Jag var väldigt trött dagen jag flyttade men Tetrisflytt förstod situationen och gjorde bra jobb som jag ville utifrån få hänviselser jag gav dem.

Pia H
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Vi är nöjda med både flytt och städ av tetris flytt! Flyttgubbarna var snabba och försiktiga med våra möbler och städet gjorde en utmärkt städning av lägenheten. Rekommenderar!

Isabelle M
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Snabbt, smidigt och vänliga! Kommer absolut rekommendera alla jag känner att anlita er flyttfirma.

Thomas E
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Mycket bra. Kom i tid. Jobbade hårt och var mycket noggranna.

Jessica T
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Jättebra service och trevligt bemötande. Snabba men noggranna. Kommer absolut rekommendera er vidare. Är supernöjd på alla sätt. Jag behövde flytt hjälp från ett lager till ett hus. Allt var 100%. Mvh Jessica

Marita B
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Det var tre killar som först tömde lägenheten och därefter drygt tre timmars körning till Skåne. Två bilar fulla att tömma, en del tunga saker uppför trappan, inte helt enkelt. De hade ett mycket gott bemötande och att jag var ”arbetsledaren”. Flera möbler väl inplastade. Skulle anlita dom igen om det skulle bli aktuellt. Hälsningar Marita

Jonathan R
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Jag beställde både flytt- och städservice. Flyttarna gjorde ett otroligt fantastiskt jobb. De var mycket vänliga och flyttade alla våra saker snabbt men försiktigt. Städarna var också superduktiga - jag har aldrig sett vår lägenhet så ren förut. Hela upplevelsen var så mycket bättre än jag kunde ha förväntat mig. Värt varenda krona.

Bibbi E
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

I konkurrens med tre andra flyttfirmor valde vi er. Anledningen var att Jonatan var trevligast och klart tydligast på vad som ingår. Offerten var också klar och tydlig och allt andades seriositet. Flytten skedde i tid och exakt som utlovat. De tre flyttkillarna var helt fantastiska på flera sätt. Noggranna, de plastade in saker som skulle kunna bli skadade i flytten. De hanterade möbler och annat med respekt samtidigt som de var oerhört effektiva. Dessutom var de vänliga och kunde le fast de var svettiga och trötta efter...

Lovisa L
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Köpte flyttfirma och flyttstädning. Mycket God och snabb kommunikation via kontaktperson på Tetris flytt. Fick alltid ett hjälpsamt och snabbt bemötande! Även mycket god hjälp av flyttkillarna som gjorde sitt bästa under flyttdagen. En negativ sak var att städfirman missade några fläckar på väggarna och damm på rör osv, men detta vägdes upp av snabb och hjälpsamt bemötande från kontaktperson på Tetris flytt. Rekommenderas starkt!

Josefine S
Skrev om Tetrisflytt - Göteborg

Tetrisflytt gjorde jobbet snabbt, smidigt och väldigt bra. Vi är mycket nöjda med insatsen och har även bokat dem för städ.

Toni B

Grym flyttfirma. Använde mig vid flytten från Malmö till Göteborg