Tim's Haircut AB

Tim's Haircut AB

timshaircut.se
  • Badge2024
Boka tid Ring 042-24 02 50 Dela

Tim’s Haircut är en prisbelönt och framstående frisörsalong belägen i hjärtat av Helsingborg. Här möts besökare av en erfaren och engagerad personal, i en stilren och modern miljö, designad för komfort och avkoppling. Salongen står för en kundupplevelse utöver det vanliga med tjänster som klippning, färgning, och BHBD extensions....

116 omdömen om Tim's Haircut AB

Sedan starten hos Reco 2024

Sophia S
Skrev om Tim's Haircut AB

Fantastiskt fint bemötande och jag är supernöjd med min klippning och folieslingor. Tack Tim!

Anette R
Skrev om Tim's Haircut AB

Mysig salong med en fantastiskt trevlig och superduperbra frisör. Alltid nöjd.😀

Bodil T
Skrev om Tim's Haircut AB

Efter 25 år som kund hos Tim’s Haircut är jag fortfarande jättenöjd med att få bästa klippning, superfin hårfärgning, bra rådgivning och massor inspiration. You made my day! .

Jessica A
Skrev om Tim's Haircut AB

Perfekt! Trevligt bemötande. Blev supernöjd. Tim lyssnade och klippte tills jag blev nöjd. Värt pengarna!

Frans O
Skrev om Tim's Haircut AB

I was just passing through Helsingborg when I visited this excellent hairdresser—best haircut I've had in a long time.

Carina C
Skrev om Tim's Haircut AB

Min bästa salong; trevligt bemötande, duktiga frisörer, vet att känner mig nöjd och snygg när jag går därifrån!

Vera P
Skrev om Tim's Haircut AB

Tidigare åkt från Ljungby till Helsingborg för att fixa håret hos Elina. Åker nu från Falkenberg för att få håret fixat av världens bästa frisör! Kommer alltid därifrån med super snyggt hår!

Pia G

alltid vänliga och tillmötesgående

Ulrika E
Skrev om Tim's Haircut AB

Trevligt och proffsigt bemötande. Klippningen blev perfekt, precis som jag ville ha den. Var mitt första besök och kommer absolut att komma tillbaka

Katja J
Skrev om Tim's Haircut AB

Tim är både kreativ och lyhörd. En god lyssnare som kommer med egna idéer. Är alltid så nöjd efter mina besök. Toppnivå på genomförande.

Ola J
Skrev om Tim's Haircut AB

Tim är otroligt duktig och proffsigt och varmt bemötande.

Giovanna R
Skrev om Tim's Haircut AB

Full koll, bara att luta sig tillbaks i tryggt omhändertagande.

Hanna T
Skrev om Tim's Haircut AB

Victoria is skillful and friendly . Satisfied😊.

Anu S
Skrev om Tim's Haircut AB

Regular customer of Tim's haircut and after moving away I still travel to Helsingborg every time to get haircut by Tim. Very professional service and I always come out satisfied whether it is a cut or color service. I got curly/wavy hair and I'm glad to find a stylist like Tim who can give me an excellent cut without having to search and test the so called "curl cut specialists". I have also bought Kevin Murphy products from Tim's haircut in previous visits. Tim is a jolly person and listens to me when I explain the style and how long/short I want my hair to be and do exactly as we discussed.

Svar från Tim's Haircut AB

Thank you so much for your wonderful review!

Emelie S
Skrev om Tim's Haircut AB

Trevligt första bemötande och väldigt nöjda med resultatet.

Jannike L
Skrev om Tim's Haircut AB

Viktoria tog sig tid , var noggrann och servicemånaderna. Mycket bra

Anastazja S
Skrev om Tim's Haircut AB

My 15y.o. daughter was a client. She had big expectations for this visit and your stylist and was saving money for a long time. She asked about a haircut that would slim her face and volume up her hair. She got a curtain bangs ending on her cheeks and no volume at all. Your stylist also told her that she has too little hair comparing to her assisting friend and if she had more than maybe she would have something to work with. My daughter came back home crying. Though I should thank you for that lesson for her, maybe she...

Svar från Tim's Haircut AB

Thank you for sharing your daughter’s experience with us. We are truly sorry to hear that her visit did not meet her expectations. It is always our goal for our customers to feel happy and satisfied with their new hairstyle. We understand how important these moments are, especially for a young person. We hope that your daughter now likes her new hairstyle after her follow-up visit, and that we get the chance to assist her again in the future.

Anna R
Skrev om Tim's Haircut AB

Supertrevligt bemötande! Satte om 4 hairtalk slingor men en ramlade av redan samma eftermiddag…

Marcus N
Skrev om Tim's Haircut AB

Barnklippning med perfekt resultat.

Arta G
Skrev om Tim's Haircut AB

Proffsiga, trevliga och alltid tillmötesgående.

Henrik R
Skrev om Tim's Haircut AB

Vi återkommer minst varje sommar till Tim som verkligen levererar år eftermäle. Vi känner oss alltid välkomna och välklippta / - färgade . Högsta betyg

Erik G
Skrev om Tim's Haircut AB

Återvände som kund efter många år. Dumt av mig att inte gå hit alltid.

Finder E
Skrev om Tim's Haircut AB

Tim har varit min frisör i flera år och jag är supernöjd! Så skicklig, lyhörd och dessutom blir det alltid en trevlig pratstund. Brukar klippa, färga. Tim är grym pả färg!

Louise V
Skrev om Tim's Haircut AB

Trevliga och lyhörda, både gentemot vad man vill ha och hur man ska få det att funka i sitt eget hår. Väldigt nöjd!

Annelie V
Skrev om Tim's Haircut AB

Proffsigt och trevligt bemötande, flexibel i tanken och ser vad som funkar och inte. Öppen för förslag och idéer och ärlig med egna tankar. Rättar till om det blir tokigt och ödmjuk i arbetssättet. Värt varenda krona!

Ronnie N
Skrev om Tim's Haircut AB

Riktigt skön atmosfär med bra produkter som både används och säljs. Hög nivå på frisörerna och bra kunnande om allt inom hårvård och andra rekommendationer. Elina var väldigt trevlig, snäll, och gav bra rådgivning angående hårstilar och annat. Jag rekommenderar verkligen Tim's och ser fram emot nästa appointment

Nour K
Skrev om Tim's Haircut AB

Blev väldigt nöjd med min klippning hos Elina. Fick även bra tips på köpet!

Auli S
Skrev om Tim's Haircut AB

Klipper mig alltid hos Tim när det är dags att byta frisyr. Han har ögat för vad som passar för en och klipper fantastiskt bra! Har ibland försökt någon annanstans men kommer alltid tillbaka.

Golnar A
Skrev om Tim's Haircut AB

Fantastiskt hår slingor blev det, tack!

Toola Malin N
Skrev om Tim's Haircut AB

Letade långe efter en riktigt bra frisör och nu går jag alltid till TIM. Det är härligt när hantverket är topp. Så nöjd med allt.

Charlotta T
Skrev om Tim's Haircut AB

Outstanding! Min son är otroligt nöjd med sin klippning, så snyggt och Tim är fantastisk på alla vis!

Linda B
Skrev om Tim's Haircut AB

Elina är grymt duktig både på att klippa och färga. Hon har räddat mitt hår.

Carolin Gabrielle M
Skrev om Tim's Haircut AB

Väldigt proffsigt och servicemindes. Hantverket står i fokus med duktig personal som vet vad dom gör.

Holger M
Skrev om Tim's Haircut AB

Tim var otroligt professionell, trevlig och visade ett genuint intresse för nöjda kunder.

Oskar D
Skrev om Tim's Haircut AB

I paid for a haircut, and I was pleased with the result. Thank you

Mirjana S
Skrev om Tim's Haircut AB

Jag har gått hos Tim i flera år och får alltid ett professionellt bemötande,, han lyssnar på mina önskemål, ger förslag och jag går alltid därifrån nöjd. Och jag kommer alltid tillbaka!

Sara J
Skrev om Tim's Haircut AB

Jättenöjd med mitt besök hos Tim! Väldigt noggrann och resultatet blev precis som jag önskat!

Anders D
Skrev om Tim's Haircut AB

Som alltid utmärkt klippning. Kan varmt rekommenderas.

Verica L
Skrev om Tim's Haircut AB

Väldigt trevligt och professionellt bemötande, glad stämning och mysig lokal. Brukar klippa mig med någon månads mellanrum. Känner mig helt trygg med att håret blir så som jag vill ha det.

Frida N
Skrev om Tim's Haircut AB

Lyhörda och proffsiga frisörer. Stans bästa!!

Caroline E
Skrev om Tim's Haircut AB

Inlyssnande och träffsäker. Professionell och trevlig. Tim.

Anika V
Skrev om Tim's Haircut AB

Got a haircut from Victoria. Super easy to talk to, amazing head massage while washing hair and the haircut turned out better than even expected. Can highly recommend this place, going there since years and have never been disappointed.

Dan J
Skrev om Tim's Haircut AB

Mysig salong med yrkeskunniga personer som är lika skickliga som de är trevliga!

Elna A
Skrev om Tim's Haircut AB

Bra bemötande Alltid nöjd med klippningen

Gabriel T
Skrev om Tim's Haircut AB

Tvättade håret å klippte mig, Har bara positivt att säga . Alltid rent å fint trevlig bemötande har klippning hos Tim i 4 år å det kommer jag att fortsätta med!!!

Daniel K
Skrev om Tim's Haircut AB

Proffsig, trevlig och lyhörd. Tim är min go-to frisör när jag vill ha ett exceptionellt resultat. Vilket jag alltid vill.

Jack J
Skrev om Tim's Haircut AB

Frisyren blev jättefin och höll bra trots att jag behövde gå ut i ett fruktansvärt regnväder. Även nu efter två nätters sömn är det fortfarande fint. Fick håret tvättat och fönat samt sedan lockat med graderad locktång… och jag har långt hår.

Helen G
Skrev om Tim's Haircut AB

Viktoria är så trevlig och hon såg precis vad mitt hår behövde och slingorna blev så naturliga att man inte kan se att det är slingat. Jag är jätte nöjd!

Agneta Z
Skrev om Tim's Haircut AB

Första gången jag besökte salongen,valde Victoria mycket nöjd .Har haft problem med volym i min pagefrisyr när jag på egen hand skall sköta frisyren,denna gången volym som håller hela dagen.

Christina J
Skrev om Tim's Haircut AB

Är alltid oroffessionellt bemötande och yrkeskunniga!