Tm:s Allservice AB

Tm:s Allservice AB

tmsallservice.se
  • Badge2024

"Vilka är TM:s Allservice AB? TM:s Allservice AB är ett allserviceföretag verksamt i Kalmar län säte Virserum och Hultsfred kommun som hjälper dig eller ditt företag med helhetslösningar. Besök vår Facebooksida för att se utförda arbeten samt besök vår hemsida att se branscherna som vi erbjuder ."

38 omdömen om Tm:s Allservice AB

Sedan starten hos Reco 2024

Monica K
Skrev om Tm:s Allservice AB

Trädgårdsarbete. Allt blev bra. Nöjd.

Smålands A
Skrev om Tm:s Allservice AB

Alltid trevligt personal och en excellent utfört arbete. Ingenting är omöjligt för dom. Kan bara rekommendera dom.

Kerstin G
Skrev om Tm:s Allservice AB

Bra utfört arbete, inga konstigheter, kom dan efter vi ringde och tog bort ett träd som fallit, vi är mycket nöjda med TM Allservice Ab!

Kajsa J
Skrev om Tm:s Allservice AB

Väldigt bra bemötande. Arbetet var också till belåtenhet.

Karl R
Skrev om Tm:s Allservice AB

Funkar bra. Skulle vara ännu bättre om man kunde ha direkt kommunikation med de som utför arbetet.

Anders A
Skrev om Tm:s Allservice AB

Vänliga och måna om kunden. Lätta att nå via mobilen..inga skyhöga priser. Inger förtroende.

Anders E
Skrev om Tm:s Allservice AB

Proffsigt utfört arbete, överträffade mina förväntningar.

Eva H
Skrev om Tm:s Allservice AB

Bra kontakt. Bra service och gjorde ett toppenjobb! Alla parter var nöjda med både flytthjälp och flyttstäd!

Per L
Skrev om Tm:s Allservice AB

De har bytt fasad och genomfört diverse mindre jobb. Bra bemötande och väl insatta i det jobb som var överenskommet. Vi blev väldigt nöjda!

Lars E
Skrev om Tm:s Allservice AB

Bra bemötande i telefonen Personalen sa att det var bra och dög barn

Alf T
Skrev om Tm:s Allservice AB

Jag har blivit bra bemött varje gång jag anlitade dom bra utfört arbete hela tiden.Spolning av hustaket blev mycket bra har även haft fönsterputsning ett par gånger med mycket bra resultat

Kulturhuset V
Skrev om Tm:s Allservice AB

Är jättenöjd med deras arbete

Leif D
Skrev om Tm:s Allservice AB

Allred trevligt o bra service!

Bo S
Skrev om Tm:s Allservice AB

Pålitliga, lätt och smidigt att ha att göra med

Annelie S
Skrev om Tm:s Allservice AB

Försöker alltid utföra tjänsten till det datum man ber om( i mitt fall klippa gräset och forsla bort det). Jag är alltid nöjd med jobbet. Ringer upp om man har lämnat meddelande på telefonsvararen.

Geoffrey H
Skrev om Tm:s Allservice AB

Trots att de kom för att utföra det arbete vi diskuterat utan att förvarna oss, gjorde de ett utmärkt jobb - snabbt, effektivt och utan krångel. De tog bort alla sticklingar och gjorde i ordning efter sig. Dessutom tog de ut en mycket rimlig avgift

Magdalena Å
Skrev om Tm:s Allservice AB

Alltid lika nöjd med utfört arbete.

Rolf F
Skrev om Tm:s Allservice AB

Positivt och tillmötesgående. .Vi förväntade oss en klart godkänd städning.. Slarvades lite m fönsterputsning och städning i rum i källaren. Städning inför flytt och vi var nöjda när städningen var avklarad. Jag kommer vända mig till Tms Allservice om och när det blir aktuellt./ Ingela, Rolfs dotter

Nils J
Skrev om Tm:s Allservice AB

Alltid trevliga och duktiga, vårstädning är skönt att få hjälp med.

Ulla O
Skrev om Tm:s Allservice AB

Mycket bra bemötande De levde upp till alla förväntningarna vi hade Häckklippning upplevde vi var alldeles utmärkt

Eva D
Skrev om Tm:s Allservice AB

Ommålning av huset. Bra kommunikation och information. Trevligt bemötande, snabbt och proffsigt arbete. Rekommenderas

Ulla J
Skrev om Tm:s Allservice AB

Alltid trevliga och gott bemötande. Utför alltid ett bra arbete.

Hertha L
Skrev om Tm:s Allservice AB

Bra service, lika nöjd varje gång, trevligt bemötande

Ruth S
Skrev om Tm:s Allservice AB

Tms allservice rekommenderas starkt. God kommunikation, vänlighet, omtänksamma och glada. Toppen service på alla plan. Lättillgängliga och lösningsfokuserade. Rekommenderas varmt

Viola J
Skrev om Tm:s Allservice AB

Jag ville få hjälp att måla de höga delarna på min husgavel. Jag fick snabbt svar och kostnadsförslag. Jag blir alltid mycket, mycket trevligt bemött av alla som arbetar i företaget. Resultatet blev perfekt.

Lena-Karin D
Skrev om Tm:s Allservice AB

Mycket proffsigt företag. Från första början med besök inför min flytt, till att sista kartongen var inburen. Tydliga, noggranna, trevliga och med bra pris. Jag köpte: packning av hela mitt bohag, flytt till Linköping(12 mil) och städning av min gamla lägenhet. Kan varmt rekommendera för denna typ av tjänst, tryggt och säkert.

Bo G
Skrev om Tm:s Allservice AB

Bra och pålitlig allservice , som alltid gör ett bra jobb!

Per J
Skrev om Tm:s Allservice AB

Jättebra! Bra och trevligt bemötande.

Mikael W
Skrev om Tm:s Allservice AB

Har alltid blivit trevligt bemött. Smidiga ,trevliga o kunniga. Dom har byggt terrassdäck renoverat min inglasade terass. Sedan har dom bytt fönster och tillläggs isolerat och klätt om de andra huset vi har. De har dom gjort jättebra och snyggt. Dom har även kört bort trädgårdsavfall från att dom klippt träd. Även hjälp till med att rensa garaget och bodarna. Jag ger dom fullt förtroende.

Kjell A
Skrev om Tm:s Allservice AB

Hade behov av flytthjälp och flyttstädning pga svår lungsjukdom. Tm:s ställde upp och tog hand om alla problem på ett föredömligt sätt, och det till ett överkomligt pris.

Thomas B
Skrev om Tm:s Allservice AB

Företaget motsvarade mina förväntningar på ett utomordentligt sätt. Serviceinriktade och ett gediget hantverk. De utförde målningsarbete hos oss.

Anneli J
Skrev om Tm:s Allservice AB

Bästa bemötande och såå duktiga!!värt varenda krona med denna flytt!

Per P
Skrev om Tm:s Allservice AB

Bra bemötande duktiga arbetare mycket nöj

Mikael L
Skrev om Tm:s Allservice AB

Professionelle, dygtige håndværkere, leverer til tiden og følger op. Fair ned prisen. Tigran er fantastisk!!

Heléne N
Skrev om Tm:s Allservice AB

Fantastiskt företag med snabb, noggrann och jättebra service

Inger J
Skrev om Tm:s Allservice AB

Vill tacka TM:s Allservice AB med personal för trevligt bemötande, och effektivt arbete. Trodde aldrig att det skulle gå så snabbt och smidigt att flytta hela mitt hem. Kan varmt rekommendera dom!🌞 Inger Jörgensen

Gun S

Mycket trevligt bemötande. Bra gjort arbete/ Solveig

Ragna L
Skrev om Tm:s Allservice AB

Trevligt bemötande och hjälpsamma. Arbetet utfördes bra

Svar från Tm:s Allservice AB

Tack Eva_Lisa för att ni valde att anlita oss. Vi strävar alltid efter att alla våra kunder ska vara nöjda.