Uber Sweden AB

Uber Sweden AB

www.uber.com
Omdömen totalt
12
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

12 omdömen om Uber Sweden AB

Visar 12 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Sher Ali S
Skrev om Uber Sweden AB

Varning: jag blev debeterad mycket högre pris än jag fick i Appen trotts ingen rutändring

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Nichlas S
Skrev om Uber Sweden AB

Uber fejkade/ändrade min upphämtningplats efter en ej påbörjad resa, och påstår att jag var på fel ställe! Två gånger! Innan min taxi kom. Valde min hemadress för upphämtning och påstår sedan att jag valt en plats som ligger 20minuter bort, trots att jag såg på kartan att jag var på rätt plats. Sen i efterhand är min transportsträcka ändrad i deras app. Så falskt av er. Bedrägeri rent ut sagt! Och vägrar nu återbetala. Mycket oseriöst företag.

Jonas L
Skrev om Uber Sweden AB

Fel kan alla göra (med Über eats är det dock mer regel än undantag). Men att inte ha en kundtjänst för att rätta till felen, göra felaktiga (för små) återbetalningar (vissa skulle nog kalla det stöld) m.m. verkar vara affärsplanen för Über eats. UNDVIK Über eats, dom värderar och respekterar inte sina kunder utan behandlar dem som skräp....

Marita J
Skrev om Uber Sweden AB

Dottern upptäckte 4 min efter att de klivit ur att hon glömde sin handväska i en uber i Gbg imorse runt kl 4.00. Hon ringde och han ville ha 5000kr för att lämna väskan. Är polisanmält

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Helena S
Skrev om Uber Sweden AB

Skit dålig service. Min dotter tappade sin mobil i deras bil. Nu får hon inte tillbaka den. Jag och hon har försökt nå chauffören och nå fram i chatten men ingen återkopplar. Jag ska polisanmäla händelsen nu eftersom de stal mobilen. Åk inte med uber. Väldigt oseriösa. Skulle säg att de är som svart taxi. Upprepar åk inte med dessa bilar

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Mohammad S
Skrev om Uber Sweden AB

Verkligen sjukaste köp-upplevelsen jag haft någonsin. Beställde via uber eats en pizza och tillbehör kl 22.06. Klockan 23.30 stod maten som levererad vilket den aldrig gjorde. Gick till pizzerian och förklarade min situation vilket förvånade dom. De hade nämligen aldrig fått in min beställning ens en gång. Nu kommer det sjuka. Försöker nå uber eats, som BARA har chatbottar, ingen mail eller nummer du kan nå de på. Får skeva autosvar om att ”återbetalning inte kan göras”. När jag överklagar detta får jag meddelandet ”kan... 

Hans-lennart wallerius N

Jag beställde en uber taxi i Gögteborg den 14/4-24 kl 18.58 fick svar att den skulle ankomma till angiven adress Glasmästaregatan 26, 413 63 Göteborg ankoms jl 19.15 stod och väntade till klockan var 10,28 och när dp ingen taxi dök upp så gick jag hem igen. Hur avbokar man resa hos uber? Mycket klen att ingen taxi kommer och ingen hör av sig. Usch ska inte boka med uber någon gång mer. Tack för mig Hans-Lennart,

Fredrik B
Skrev om Uber Sweden AB

Mitt omdöme gäller Ubereats. Beställde en pizza för 115:- (leveransavgift 9:- enligt sajten), leveranstid 15-30 min...som senare blev en timma. När pizzan kom var den kall och leveransavgiften på 9:- blev 43 kronor. (har tagit en skärmdump). Försökte kontakta supporten via chatt men fick bara ett frågetecken som svar, sen kom pizzan och när jag försökte återuppta chatten så går den inte att finna (förmodligen har dom blockat mig). Ubereats igen?...knappast!

Lars Johan C A
Skrev om Uber Sweden AB

Andra gången som uber själva avbokar min beställning och jag får ändå betala avbokningsavgiften. Opålitliga företag och rätt utsagt oärliga. Välj bolt eller något annat. Uber är endast svindlare!

DICK J
Skrev om Uber Sweden AB

Katastrof! Förare som inte hittar någonstans. Rakt igenom dåligt.

BJARKI A
Skrev om Uber Sweden AB

Beställde mat via dessa skojare. Fick kall mat och blev lurad på 150 spänn. Hörde av mig till dem men fick bara ett "Nej du kan inte få några pengar tillbaka". Sämsta någonsin!!! Använd annat.

Henrik S
Skrev om Uber Sweden AB

Förbeställde en uber inför en resa. Fick konfirmation via mail. Men ingen under dök inte upp. Ingen förklaring eller förvarning. Fick beställa från ett annat taxibolag och resan blev dyrare då vi pga tidsbrist fick ta taxi hela vägen till flygplatsen istället för att åka till en tågstation och ta tåget dit. När jag kontaktade Ubers support så de två första gånger så fick jag svar som inte hade med min fråga att göra. Typ installera om appen. Tredje gången handlade svaret faktiskt om min fråga, men svaret var ett generiskt... 

Filtrera omdömen