uruselt företag svarar inte har beställt och betalat men inte fått något beloppet drogs 24-04-04
Ups Scs (sweden) AB
4 omdömen om Ups Scs (sweden) AB
Nästan varenda gång man tar emot paket från UPS blir det problem och man får åka ut till Taljegårdsgatan, eller det blir åtminstone försenat. Så har det varit på flera adresser jag suttit på de senaste åren. Kan jag välja hos leverantören väljer jag något annat. Men det finns andra transportörer som alltid levererar inom ett dygn och alltid hittar adressen och ringer i förväg, så varför någon anlitar UPS är obegripligt. Nu spårade jag ett paket, fick se att det står att det är något fel på adressen, daterat för 4 dagar sedan....
Om jag hade kunnat ge en nolla, så hade jag gjort det. Idag den 10/8 har jag fått ett meddelande att de skall leverera vid hemadressen innan dagens slut. Jag har nu väntat hemma hela dagen kl 09-19. 10 timmar. De är helt ignoranta mot sina privatkunder. Det står i deras app, att paketet är på väg, har ringt UPS 2 ggr, senast talade jag med Stefan på kundtjänst, som meddelar att paketet är kvar på terminalen i Mölndal. Jag säger ring upp lagret, och sätt paketet i en taxi, jag har tagit ledigt för att kunna ta emot paketet....
Det värsta företag jag varit i kontakt med.