Beställde hörlurar för 6-7 veckor sedan. Skulle ta 2-6 dagar och jag har inte fått några ännu. Skrivit 3 mail till kundtjänst utan att få svar. Botten - kommer aldrig köpa från Urbanista fler gånger!
Urbanista AB
6 omdömen om Urbanista AB
Köpte ett par hörlurar som sprack efter bara ett par veckors varsam användning. Kontaktade supporten som först var väldigt tillmötesgående och lovade att ersätta dom mot att jag klippte sönder själva öronmuffen och skickade en bild som bevisade att lurarna var förstörda. Gjorde det och fick veta att jag snart skulle få en bekräftelse på att ersättningslurarna var skickade. Det kom aldrig någon bekräftelse eller något spårningsnummer. Kontaktade dom igen när flera veckor gått utan att några hörlurar dykt upp och fick flera...
Har försökt få kontakt med kundtjänst sedan tre veckor tillbaka, utan svar på något av de fyra e-mail jag har skickat. Jag vill skicka tillbaka inköpta hörlurar som inte fungerar dvs en defekt produkt, men får inget svar med instruktioner. Under all kritik.
Urusel kundtjänst- svarar inte på mejl trots flera påminnelser
Beställt och betalt hörlurar. Ordern skickas inte från butik, har ingen kundtjänst varken på tel eller chatt. Svarar inte på mail. Svenskt företag med svensk ägare. Kör massor med reklam just nu och vad är poängen med egen webshop om man inte klarar av det? Varje kund är bästa reklamen, och sämsta i detta fall. Får återbetalning via banken.
Nu går det äntligen att förköpa Urbanistas hörlur ( Los Angeles ) med Exegers fantastiska teknik som gör att man aldrig behöver ladda hörluren med kablar då den laddas helt genom Exegers solceller . Den är dessutom laddad med andra finesser .Los Angeles drivs av Exeger Powerfoyle™, en banbrytande teknologi inspirerad av den naturliga principen från fotosyntes. Powerfoyle™ omvandlar allt ljus till ren, obegränsad energi som sedan driver dina hörlurar. Har förköpt 2 st till mitt företag . Vänligen Bengt Björkhagen Lås