Reco logotype

Reco logotype

Elitfönster På Plats

1 903

Bra

Elitfönster med certifierat montage - Vi är helhetskonceptet från Sveriges största fönstertillverkare med marknadens bästa fönster med ett kvalitetscertifierat fönsterbyte. Vi tar hand om hela ditt fönsterbyte, från tillverkningen till ett klart fönsterbyte – där allt ingår till ett fast pris.   Våra fördelar bli dina fördelar!...

Det här säger kunderna

De senaste omdömena med betyg 4 eller högre

Sebastian Egrelin

Sebastian är lätta att få kontakt med och försöker alltid lösa problem på bästa sätt. Enkel, trevlig och serviceminded. Precis som man önskar av en säljare.

Elitfönster På Plats Umeå

Fungerat bra med mätning, leverans och installation.

Gustaf Wall

Trevligt bemötande från ”start till mål”. Vi är nöjda och återkommer säkert vid nästa fönsterbyte 🤩

Sebastian Egrelin

Elitfönster På Plats Umeå

Fungerat bra med mätning, leverans och installation.

Våra kontor

40 kontor tillgängliga hos Reco

Detta är Reco:

Oberoende omdömen från riktiga kunder

Vi jobbar hårt för att kontrollera att de som lämnar ett omdöme finns på riktigt och faktiskt har köpt den vara eller tjänst de skriver om. Det sker bland annat genom BankID och noggranna kontroller mot företagens kundregister.

Vi lever som vi lär

Vi tillåter inte att företag erbjuder någon slags betalning i utbyte mot omdömen, och på samma sätt tillåter vi inte oss själva att ta bort negativa omdömen för att ett företag vill eller erbjuder betalning för det. Hos oss går trovärdighet och din tillit alltid först.