Lämnade in min Sony Z5 compact för skärmbyte sent fredag eftermiddag 4/11 och kunde hämta upp den 2 timmar senare vilket jag blev imponerad av med tanke på att det var alla helgons helg och jag själv bara jobbade halvdag . Men under helgen så sprack skärmen av okänd anledning och jag var något frustrerad. Laddade upp för att åka tillbaka på måndag morgon och strida för att få den bytt igen. Förväntade mig behöva hota både med ARN och Konsumentverk, behöva argumentera om dålig kvalitet osv osv. Kommer in måndag morgon och blir bemött med ett . " Inga problem - du kan hämta den om 1,5 timmar" Hm.... här luktar det något lurigt med det hela. Det här var för bra för att vara sant!. När jag sen hämtar telefon förväntade jag mig att få en nota på X antal hundratals kronor. Kommer dit - lämnar mitt inlämningskvitto och beredd på en strid!. Vad blir svaret? "Här är din telefon, Vi tar allt på garantin. Vi har även satt på ett laminatplast på skärmen som hjälper till att förstärka skärmen och skydda den" Jag var mållös. Helt otroligt proffsigt skött! För några månader sen hade jag även inne en IPAD på skärmbyte vilket de fixade på ett par timmar. Då var det bara att lämna in och hämta upp så det var ingen"märkvärdigt". Men personalens bemötandet och snabbheten den gången gjorde att jag beslöt mig för att testa dem igen och utifrån dessa erfarenheter så rekommenderar jag dem starkt, vilken dag som helst!! Snyggt jobbat!!!
Skrev om re:Pear