Vi kontaktade Lidingö kyl och frys för att reparera vår torktumlare, märke Miele. Efter sex veckor har den fortfarande inte reparerats men däremot så har man köpt nytt kretskort och en annan del för totalt 2500 kr som dom vill att vi fortfarande ska betala plus deras avgift trots att maskinen inte funkar. Dom sa aldrig att det är en möjlighet att maskinen inte funkar efter denna reparation utan dom sa att det här skulle fixa problemet. Deras förslag nu är att vi ska köpa ett till kretskort för 3500 kr som kan ”eller kanske inte” gör att maskinen funkar igen. Detta är alltså enligt deras information. Använd aldrig denna firma för något jobb. När vi idag ringde för att prata med dem och be dem att ialla fall ta bort deras avgift eftersom de inte har lagat maskinen då lade de på telefonen mitt under samtalet. Då ringde vi upp igen och sa att vi skulle vilja ha namnet och telefonnumret till den som äger firman och då sa dom att det inte gick. En etta i betyg är för högt...
Skrev om Lidingö Kyl-, Frys- och Spisservice