Köpte ett marmorbord av Jotex för 6 veckor sedan. När det kom fram var det trasigt och vi gjorde en retur. Returfraktsedlarna kom efter en vecka, sedan började det riktiga olustiga. DHL som har hand om returerna hänvisar till en underleverantör som ska kontakta oss för upphämtning, det har nu gått 6 veckor och vi har för en vecka sedan hört av oss till Jotex, de föreslog att skicka ut nya returfraktsedlar som ännu inte kommit. Jotex har dock dragit och behållit pengarna fast det ligger på dom att se till att deras underleverantörer sköter sina uppgifter och hämtar bordet. HELT TALANGLÖS kundsupport som inte kan hjälpa till eller förstå den irritiation som uppstår när de drar pengar för en vara som det gjorts en retur på och som de inte lyckas hämta. Börjar tro att de håller på med någon sorts bedrägeri eftersom de överlåter till kunden att försöka få deras underleverantörer att göra sitt jobb och hämta upp deras vara. Någon som vet om man kan anmäla dom?
Skrev om Jotex Sweden AB