Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Åsa N
Skrev om ER Städ

Jag köpte veckostädning. Lång tid att få svar när man kontaktade dem. Ofta fick jag påminna om min kontakt. Städpersonalen hade sönder en lampa detta talade de inte om utan jag upptäckte det själv. De hände även sönder andra saker.

Svar från ER Städ
Vi vill börja med att be om ursäkt för de saker som inträffat. Självklart ska vi informera kunden om vi har haft sönder något. Självklart tar vi vårt ansvar och ersätter saker vi har haft sönder som i ditt fall lampan. Det är aldrig bra när det händer men ibland har man otur och råkar ha sönder saker. Vi vill en gång till ursäkta att vi hade sönder lampan. Hälsningar ER Lokalvård

Tipsa en vän om ER Städ

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.