Skrev om Fordonshuset Sweden AB Bekräftad företagssida
Ohi ohi vilket dåligt bemötande av Richard Haglund. Richard har något slags attityd problem och agerar på konstigt sätt mot kunder. Jag var tvungen att avbryta affären då var det bara ekonomiskt samt tids förlust. Ägaren är informerat muntligt och skriftligt. Var försiktig med Richard när ni gör något affär hos Fordonshuset
Svar från Fordonshuset Sweden AB
Hej Shahid! Ledsen för sen återkoppling.
Vi tar till oss av det du skriver och tyckte givetvis att det var tråkigt att du valde att avbryta uppdraget du gav oss att sälja din bil åt dig. När en bil har så många brister som din bil hade så var den tvungen att gå igenom ganska många instanser innan den var i säljbart skick. Detta leder ibland till att ledtiderna blir lite längre. Vi tycker dock att det är väldigt viktigt att bilarna vi säljer är väl genomgångna och åtgärdade och låter det hellre ta lite längre tid än att man ska stressa ut en bil till försäljning. Här delade vi onekligen inte samma uppfattning vilket ledde till att Richard till slut tyckte att det var lika bra att vi avbröt uppdraget då han kände att du var stressad och att du fick hämta tillbaka din bil.
Efter att du varit här och delat ut lappar på mina anställdas skrivbord med en lång text om hur dålig och inkompetent du tyckte att Richard var så har vi dessutom, i alla fall enligt mig, haft ett bra möte och var överens om att det var lika bra att du hämtade tillbaka bilen då vi inte kunde möta dina krav på hur snabbt en bil skall vara klar innan vi kan sätta vårt namn på den.
Vi finns här om du har några vidare frågor eller funderingar. I annat fall önskar jag en fortsatt fin dag och hoppas du lyckades sälja din bil på annat håll!
Vänligen,
Bertan Camuz
Försäljningschef & Ägare
Fordonshuset AB