Efter kontakt med Gram avseende får trasiga spis beställdes reparatör ifrån detta företag. När de väl ringde upp mig för att boka tid efterfrågades en sak: datum för besök. När väl reparatören skall komma till oss missar jag hans samtal, varpå jag ringer upp så snabbt jag kan (inom någon minut). Då möts jag av världens sämsta attityd om hur han var på väg att åka hem och om de finns portkod är det mitt ansvar att de fått den information. Visst, om samtalet där tiden för besöket vararat längre än 30s kanske man kunnat återge mer information. Jag tror killen åtgärdade felet, men har egentligen ingen aning. Han gick 100% på information so än vi gett till Gram och tog det som dagens sanning (missljud som vi inte visste vart det kom ifrån, men jag spekulerade att det var fläkten). Han vägrade starta spisen för att återskapa felet. Bara bytte fläkten och drog. Tragikomiskt dåligt.
Skrev om Vitvarujouren Stockholm AB