Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
TORSTEN A
TORSTEN A
Skrev om Netonnet

Köpte en vara med Expressfrakt 1-3dagar som bara där är konstigt att det kostar extra. Dom skickar vara utan emballering. originalkartongen går sönder. Produkten klarar sig. Hade det vatt i butik hade man aldrig köpt en produkt med trasig kartong till fullpris. Vill bara få kartongen utbytt. varan behöver jag (Expressfrakt) kan inte vara utan flera veckor. Men dom kan inte göra en sådan enkel sak som att byta ut en kartong. 2 månader senar nu. fortfarande inte löst. kundtjänst som lägger på när man pratar med dom. Vad säger man 1 missnöjd kund kan vara 10 tappade kunder. en nöjd kund kan vara 3 nya. NetonNet har inget serviceminded dom glömt att det är kunderna som betalar deras löner? Varför inte vara tillmötesgående och en problemlösare Jag trodde jag köpte en produkt, köpte tydligen ett problem =(

Tipsa en vän om Netonnet

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.