Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
THOMAS E

Behövde hänga om dörren på min nya kyl/frys från höger till vänster. Bokade service på Garantgruppens hemsida. Efter ett antal veckor blev jag kontaktad per telefon av Vitvarujouren. Reparatören kom ett par dagar senare! Trots att jag fyllt i noga vilken kylskåpsmodell det gällde i min anmälan så hade han inte med sig rätt verktyg, som tur var hade jag en fast nyckel som passade som jag lånade ut. Inte heller hade de meddelat mig att jag måste tömma kylen pga att man behövde luta hela skåpet eftersom man skulle behöva skruva underifrån nära golvet. Det hade jag kunnat ju göra i förväg... suck! Nåväl efter en timme var arbetet klart. Jag passade på att fråga angående ett vred på spisen som var trasigt. Killen sa att han skulle återkomma med ett kostnadsförslag. Efter några veckor ringer Vitvarujouren och säger att delen har kommit. Jag har inte beställt jobbet sa jag, jag skulle få ett kostnadsförslag först!  -Jaså, jaha! Men återkom när du vet hur du vill göra då, sa hon. Byte av vred på spisen skulle kosta 1700 kr. Dyrt tyckte jag. Men efter någon vecka skulle jag ringa tillbaka för att boka jobbet. Men det är stört omöjligt att komma fram. Man placeras i telefonkö, utan information om hur lång väntetid det är. Det ska vara öppet månd-onsd 9-16. Efter att ha misslyckats på förmiddagen ringer jag på eftermiddagen. Då är det stängt! "Välkommen till Vitvarujouren, nu har vi stängt. Välkommen på våra öppettider månd-onsd 9-16. (och man ringer kl 14!) Kundservice finns inte i Vitvarujourens ordlista. Kunder vet man inte vad det är. 

Tipsa en vän om Vitvarujouren Stockholm AB

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.