Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

Gillar tjänsten. Men kundtjänsten är riktiga stolpskott. I appen så kan man lägga till en till bil till sitt abonnemang. So far so good. Men när man kommer fram till tvätten får man besked att nej, du har inget abonnemang för den bilen. Då visar jag att den ligger med i appen. Problemet är att du måste för lägga till bilen, sen klicka på bilen och sen aktivera ett nytt abonnemang eller tvätt för att kunna använda bil två. Detta står det ingen information om. När jag försökte påpeka detta för kundservice att det inte är intuitivt att man måste göra något som det inte finns information om. Så förstod hon inte det. Detta efter att det hade blivit en hotfull stämning i tvätthallen efter det inte hade funkat med appen och jag betalade med kort

Svar från Mjuk Biltvätt Sverige
Hej Nils! Vi ber om ursäkt om vi inte lyckats vara tillräckligt tydliga. Abonnemanget gäller för tvätt av en unik bil, den informationen hittar du bland annat på sidan där du tecknar abonnemang samt i villkoren för tjänsten. Det stämmer att du kan lägga till ytterligare bilar i appen, denna funktion används i det fall du vill köpa en enstaka tvätt för en annan bil eller om du vill teckna ytterligare ett abonnemang. Vi tar med oss din feedback inför den appuppdatering som släpps inom kort.

Tipsa en vän om Mjuk Biltvätt Sverige

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.