Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
MICHAEL A
MICHAEL A

Lämnade in min bil för en bas service som jag köpte via let's deal, ringde för att boka tid personen jag pratade med var otrevlig och dryg. När jag hade bokat tid så åkte jag för att lämna in bilen. När jag kommer tillbaka så är bilen parkerad mitt i vägen förar sidans fönster var öppet och när jag frågar dom varför den är öppen så säger han jag parkerade den nyss i en otrevlig ton. Sen går jag för att betala för servicen å frågar ägaren om varför man lämnar bilfönstret öppet får jag ett otrevlig svar av ägaren om något har försvunnit så betalar vi för de. När jag går tillbaka till min bil för att kolla bilen hittar jag en lång repa på passagerar sidan så går jag tillbaka till honom för att prata om skadan så börjar han skylla på mig om att jag hade gjort den och jag säger till honom att den inte fanns där när jag lämnade in bilen eftersom jag hade nyligen gjort en skade besiktning på bilen. Dom visar övervaknings kamerans video då hans personal som har jobbat med bilen låter videon rulla och visar när dom kör ner bilen sen när de var dags att visa hur dom jobbat med bilen så börjar han spola fram och ser du där e din bil och inget eller ingen har kommit åt den. Sen blir han hotfull börjar använda sina händer vid mitt ansikte och säger att han har jobbat med detta i flera år och om han skulle ha skadat bilen så hade han sagt de och betalat summan eftersom han skiter I hur mycket han ska betala eftersom de är hans kund. men säger sen att det inte kunnat hänt hos dom att de är jag som har gjort skadan vilket inte stämmer.. så var försiktiga med var ni lämnar in er bil på service mm.

Svar från Sams Car Tekniker AB
Hej Hanna och MICHAEL A Vi vill svara er för ni är två olika personer som skriver om samma bil, det som ni beskriver inte stämmer. Bilen var redan skadad och ni klagar på oss. Vi har visat er våra bevakningskameror som styrker vår berättelse. Vi har visat er när vi körde in bilen, bilen stor på lyften, stor parkerat efter servicen. Om bilen var skadat hos oss så sidospeglar skulle vara gått sönder. Ni ville bara laga bilen på andras kostnad för när ni hämtade bilen så tittade direkt på skadan vilket betyder att skadan fanns ju redan. Om skadan hade inträffat hos oss skulle vi tagit ansvaret, vi har försäkring på allt som inträffar hos oss. Vi har erbjudit er också att komma igen och titta på video igen men ni ville inte heller. Man ska var mer ärligt vid beskrivning av händelsen. välkommen

Tipsa en vän om Sams Car Tekniker AB

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.