Hej, Skulle gett 0 i betyg om jag kunde. Det verkar inte finnas något form av intresse för den här salongen att bemöta sina kunder på med någon form av förståelse eller empati om det uppstår något missförstånd eller fel. Fick ett presentkort som jag skulle använda på bokadirekt. Klickade in koden och ett antal kliniker kom upp som förslag bl.a RawBar. Klickade in koden för mitt presentkort och kom sedan till nästa sida vilket var en sida för att betala bokningen. Förstod inte vad som menades eftersom jag precis fyllt i presentkortstkoden så insåg att det måste blivit något fel. Fick sedan ett bekräftelse-email att bokningen gått igenom samt ett telefonr att man kunde kontakta kliniken om det var något. 10 minuter efter att jag gjorde bokningen försökte jag kontakta kliniken via sms och email och förklara att det blivit något tekniskt fel och att jag om de inte mottar presentkort var tvungen att avboka tiden och bad om ursäkt för besväret. Detta är 17 timmar innan min behandling. Får inte något svar tillbaks och antar att de mottagit informationen då jag skickat den via två olika kanaler. Kl 15 nästa dag så dimper en faktura på 1300 ner i min email. Utan något som helst svar från kliniken. Ringer sedan upp dem för att förstå vad som hänt varpå dom anklagar mig för att inte kunna läsa information korrekt. Jag förklarar också att det inte hade behövt bli något problem och att jag hade kunnat boka om till en senare tid om de bara svarat på mina försök att kontakta dem. Personen skrattar åt mig och slänger luren i örat på mig. Sånt professionellt bemötande.
Skrev om RawBar