Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype

Urkass på reklamationer, vill inte ta ansvar.

Svar från Ballingslöv Jönköping
Hej Maria, Tack för din recension! Jag beklagar verkligen den problematik ni har haft med ert kylskåp från Siemens. Vi har verkligen försökt att göra allt vi kan från vår sida för att hjälpa er med detta och jag har personligen lagt flera timmar på ärendet. Jag har varit i kontakt med både Siemens centralt och med deras service-partner Siebos i Jönköping. Siemens service-partner har nu vid två olika tillfällen varit och tittat på ert kylskåp. De kan tyvärr inte konstatera att det finns något fel på skåpet. När de inte kan konstatera något fel och därmed inte kan godkänna detta som en reklamation så gör det att det är svårt för mig att agera på ett annorlunda sätt. Vi måste ju utgå ifrån att den bedömning de gör stämmer och därmed avslå reklamationen. Det jag kan erbjuda är ett riktigt bra goodwill-pris på ett nytt skåp, vilket ni har fått. Återkom gärna till mig om ni vill diskutera detta vidare eller om ni önskar ersätta kylskåpet. Önskar er en fin dag och en skön sommar! :) Med vänlig hälsning, Johan

Tipsa en vän om Ballingslöv Jönköping

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.