Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Jonas K
Skrev om Netonnet

Köpte en dyr TV hos NetOnNet. Första dagen fungerade TVn perfekt men ganska omgående uppdagades det att displayen var trasig - en röd, vertikal linje gick rakt igenom bilden. Detta felanmäldes omgående. Svaret från NetOnNet är att jag skall boka DHL för att hämta upp TVn för att skicka den på service. Detta kommer att ta flera veckor och mest troligt måste hela panelen bytas ut. Mest troligt är också att det blir en helt annan panel. De frågade om jag hade kvar kartongen och om inte, så erbjöd de mig att köpa en ny kartong för 600 kr. Jag har frågat NetOnNet om det verkligen är så här de önskar att ärendet hanteras, och de står på sig. Mitt förslag om att köra in TVn till dem och få den utbytt lyssnar de inte ett smack på. Så: om du är på jakt efter en ny TV så köp den gärna på NetOnNet - men bara om du inte har något emot att riskera att vara av med den i flera veckor för att sedan få tillbaka den i "begagnat skick".

Tipsa en vän om Netonnet

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.