Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Martin L
Skrev om Maid 2 Clean Verifierat företag

Det blev många mail och samtal fram och tillbaka för att få bekräftelse på att flyttstädninen av lägenheten faktiskt skulle bli av. Inte förrän dagen innan visst vi att det faktiskt blir av – Kändes som att de missat ta med detta i sin planering.   Vi fick information om att lämna nyckeln på kontoret någon dag innan städningen. Vid tre olika besök var kontoret stängt samtliga tillfällen – Efter samtal lämnades nyckeln i brevlådan. Dagen efter uppdagas det att städfirman redan ett halvt dygn senare slarvat bort nyckeln och behöver en ny nyckel för att komma in i lägenheten. Lyckligtvis var vi hemma och kunde lösa så att en ny nyckel kunde hämtas. Städfirman stod till sist för cylinderbytet som hyresvärden fick göra för den förlorade nyckeln.  Städningen utfördes på en fredag kväll utan kommunikation gällande när de skulle påbörja eller när städningen var klar. Själva städningen var i mitt tycke inte väl utfört, men godkändes av hyresvärden vid slutbesiktningen.  Som grädde på moset lämnades reservnyckeln i fel brevlåda efter utförd städning. Så vill ni ha en kommunikativ och smidig städfirma för ert kommande flyttstäd välj en annan firma.

Svar från Maid 2 Clean
Hej Martin, Vi beklagar djupt för den upplevelse du har haft och uppskattar verkligen att du tog dig tid att lämna feedback. Vi förstår hur stressigt det kan vara med flytt, och vi är ledsna att vi inte levde upp till våra vanliga rutiner i detta fall. För att ge en förklaring, hamnade vi i en mycket ovanlig situation då några av våra medarbetare, som skulle hantera din nyckel och städning, blev påkörda i en rondell i Hyltebruk. Olyckan skapade förståelig chock och förvirring, vilket ledde till att våra annars strikta rutiner inte följdes som vanligt, och nyckeln blev felplacerad på kontoret. Trots att vi snabbt lokaliserade nyckeln efter ditt samtal och försökte rätta till situationen, förstår vi att detta orsakade både frustration och stress för dig. Vi har täckt kostnaden för cylinderbytet som gjordes för säkerhets skull, och vi beklagar att kommunikationsflödet inte var tillfredsställande under denna process. Det är vår målsättning att alltid hålla våra kunder informerade om alla detaljer, och vi har tagit till oss din feedback för att stärka våra rutiner ytterligare. Vi är glada att städningen godkändes av hyresvärden, men vi beklagar att resultatet inte motsvarade dina förväntningar fullt ut. Din upplevelse är viktig för oss, och vi har tagit till oss alla synpunkter för att säkerställa att liknande händelser inte inträffar i framtiden. Tack för din förståelse och för möjligheten att förbättra vår service. Vi hoppas att få chansen att ge dig en smidigare och bättre upplevelse i framtiden. Vänliga hälsningar, Asmir Walter Krupic på Maid 2 Clean

Tipsa en vän om Maid 2 Clean

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.