Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Mikael B
Skrev om Hemfixarna! Bekräftad företagssida

Inkompetenta klåpare både tekniker och… Inkompetenta klåpare både tekniker och support. Saknar läsförståelse. Begärde reklamation av utförd tjänst. Händelseförlopp Tekniker har kommit och skulle koppla in router i fiberkonverter samt koppla in TV-hubb mini från boxer (tele2). När de är "klara" internet fungerar inte, tv-hubb fungerar såklart inte då inte internet blivit korrekt installerat. Tekniker meddelar kund att det ligger ett annat aktivt abonnemang så därför går det inte att aktivera internet. Grejen är att boxer är den första och enda leverantören, med andra ord det finns inte något tidigare abonnemang som kan ligga aktivt. Så det teknikern lyckats göra är: Packa upp enheter ur kartonger Förse med ström De hade i alla fall kopplat ihop fiberkonverter och router korrekt. Ge en felaktig beskrivning av varför han ej kunnat slutföra jobbet. Jag (son) åker dit aktiverar internet och fixar inställningarna i tv-hubb på 10minuter Kräver reklamation och beskriver varför. De hävdar bestämt att de har gjort allt korrekt och det funnits ett abonemang som stört ut fiberanslutningen. Jag förklarar att det inte finns något tidigare abonnemang som kan ligga och störa. Och för att vara tydlig meddelar jag dem att det använts mobilabonemang för surf tidigare. Då säger de att det är detta mobilabonnemang som är orsaken. Så se upp, alla som har en mobil kan inte installera fiber!!!!!!!!!!!! klåpare

Tipsa en vän om Hemfixarna!

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.