Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Susan C
Skrev om Netonnet Bekräftad företagssida

**Recension av NetOnNet** Jag är djupt besviken på min senaste erfarenhet med NetOnNet. Vid Black Friday-kampanjen köpte jag en surfplatta till mitt barn och valde noggrant fraktalternativet "ombud" för att säkerställa att paketet skulle vara i säkra händer. Tyvärr beslutade NetOnNet i sista stund att ändra fraktalternativet till "varubrev" till dörren, vilket ledde till en oacceptabel situation. När surfplattan stals av en granne, som uppenbarligen saknar samvete, ringde jag kundtjänst för att förstå hur detta kunde hända. Det var då min missnöje verkligen växte. Istället för att bemöta mig med förståelse och empati, bemöttes jag av skratt och hån från personalen. Det kändes som om de inte brydde sig det minsta om min situation. En medarbetare sa att det var "mitt ansvar" att kolla upp fraktalternativet. Men hur är det mitt fel när jag tydligt valde ett annat alternativ? En annan medarbetare nämnde att det kunde ha varit ett tekniskt fel som ledde till ändringen av fraktmetoden. Men när man handlar med ett företag som NetOnNet, förväntar man sig att de ska ta ansvar för sina misstag. Det är frustrerande att sitta här med en förlust på cirka 2000 kr och ingen vilja från deras sida att hjälpa mig att lösa problemet. Jag hade förväntat mig mer professionalism och kundfokus från ett företag som NetOnNet. Den här upplevelsen har gett mig intrycket av att de är både opålitliga och otrevliga. Att inte kunna lita på en företags behandling av sina kunder är oacceptabelt. Jag kan tyvärr inte rekommendera NetOnNet baserat på denna erfarenhet.

Tipsa en vän om Netonnet

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.