Reco logotype För företag

Vad söker du?

Reco logotype
Elina E

Jag och min pojkvän bokade en Sista minuten till Korfu i Grekland med Apollo för något år sen. Resan var ospecificerad men man ska ändå vara garanterad samma standard som Apollos vanliga hotell, står det i beskrivningen. Vid ankomst till Korfu får vi veta att bussresan till hotellet ska ta 30 minuter, efter 1.5 timme är vi framme och blir avsläppta ett gäng på runt 20 personer mitt i ingentans. Efter ett tag kom en kvinna och frågade om vi skulle bo på det hotellet vi skulle bo på och ingen av oss resenärer trodde våra ögon när vi såg standarden på rummen. Det fanns ingenting i rummet som var helt, det var skitigt och fruktansvärt. Men vi beslutade oss för att sova och sen på morgonen ringa och be om nytt rum då vi inte ens hade vatten i duschen och vi hade köpt till toalett och dusch i resan. Vaknar på morgonen av att det regnar in i rummet vi bor i. En del av resenärerna från Sverige hade till och med översvämning på rummen. Ringde till Apollos nödnummer och fick inget svar. Vad skulle vi göra nu då? Till slut ringde vi hem till anhöriga i Sverige så att de fick kontakta Apollo i Sverige. Efter ett halvt dygn fick vi äntligen tag i reseledare och dagen efter fick vi flytta till ett nytt hotell i en annan by.. Jag kan dock inte förstå hur Apollo tror att man ska acceptera skitiga och trasiga rum där inget fungerar, trots att man bokat ospecificerad resa? Nej aldrig mer Apollo kan jag ju säga!

Tipsa en vän om Der Touristik Nordic AB

Skriv ett meddelande om du vill, annars visas standardtexten plus en länk till företaget.