Usch och fy för dåligt bemöta och ovilja att hjälpa kunder, jag fick en bilresa ferrari i present förra året495 kr. Jag bokade direkt och fick en tid några månader senare, avbokades därefter 2 ggr på rad varav 1 gång 30 minuter före aktiviteten skulle börja. och jag tog i stort sett nästa möjliga tid, vips var säsongen över och det beklagade att de var otur med vädret, 1 av 2 gånger regnade det andra gången var väderleken ostadig!!! hursomhelst lovades jag att jag skulle få en ny tid om jag hörde av mig denna sommar, vilket jag gjorde, men då hade presentkortet visst gått ut och min chans var rökt! Jag blev så förbannad och förklarade att det varit dem som avbokat men jag skulle bara läsa på villkoren! jag var 5 dagar försenad! Dessutom frågade jag om dem visste vad Goodwill var, eftersom jag sa att jag skulle köpa 2stycken luftballongfärder och tänkte att alla företag vill göra en bra deal samtidigt som de behåller en kund. Icke, förklarade KS. Då man skall boka aktiviteter eller fråga kundservice något har de de 4 ggr jag ringt haft ca 30 min kötid i telefon utan att meddela varken köplats eller väntetid. Allt i syftet att trötta ut kunderna och att upplevelserna skall förfalla... dessutm finns inget säljstopp utan de säljer så vanvettigt med upplevelser att de inte har tider till folk, om man nu hållt på sedan 1991 som dem borde man lärt sig att man inte kan sälja fler resor än som förväntas gå genomföra. I mitt fall var ända hjälpen jag erbjöds för min ferraritur, att förlänga presentkortet för 300 kr, alltså mer än hälften av priset, trots att det alltså varit dem som avbokat, det är förskräckligt. Kundservice har lovat att kolla på mitt årende och höra av sig, jag är ej förvånad att de valt att ignorera mig totalt. De må ha lägsta pris, men räkna då ej men att du får upplevelsen uppfylld, skriv det bak på bussarna nästa gång! /Besviken avrådande
Skrev om Segway Store.se