Dagen efter köp av begagnad bil av deras Stockholmsförsäljare så började servicelampan lysa och ett knackande ljud i framvagnen upptäcktes. Efter samtal med försäljaren visades inget intresse att hjälpa till. Lämnade in bilen på service och analys av det knackande ljudet. Det visade sig att fjäderbenslagringar behövde bytas och utföra en hjulinställning. Detta fick jag betala själv. Bara någon vecka senare då jag haft bilen i en månad knackar det till i framvagnen och bilen slutar driva helt så jag får bogsera hem den. Efter samtal med bilkunniga personer tyder allt på att drivknuten behöver bytas. Ringer och försäljare igen då jag bara haft bilen en månad och bilen nu inte går att köra överhuvudtaget. Företaget är inte intresserade av att se till att bilen blir lagad utan hävdar bara att bilen gått igenom besiktningen. Enligt min mening tar de inget som helst ansvar efter det att bilen levererats och saknar helt känsla för service och kundnöjdhet. Min absolut sämsta bilaffär under mina snart 30 år som bilist. /J
Skrev om Bilmäklarna Sverige AB